Ingen symptomer

MBS

Glad i forumet
Hei. Jeg har så godt som ingen symptomer. Litt ømme brystkjertler, ikke mens og mulig litt annet humør. Men dette er så utydelige symptomer at jeg blir nesten litt usikker.Er 5 + 6 på vei, tok en test på fredag bare for å være sikker på at den fortsatt var positiv, og det var den. Kunne tenkt meg flere symptomer, slik at jeg kunne vært mer sikker. Er det flere som har det slik.

ei venninna av meg merka ingenting da ho va gravid..
hadd hodeverk en gang iblandt, ellers ikke nåkka form for tegn.

heilt normalt d og :))

Må nok innrømme at eg har ein del meir symptomer ja.. Skjønner godt du blir usikker, men er nok mange som har det sånn. Du får trøste deg med at mange av oss kvalme spyferdige mennesker misunner deg vilt!!![:'(] Kjem nok meir etterkvart, berre nyt at du har det bra!!

Begynne liksom å lur på om det e nå der i det hele tatt. Hmmmm. Har lyst t å ta enda en test, bare for å få bekrefta det igjen. Hadde flere symtomer i uke 3 og 4

Godt å høre at det ikke er bare meg.

her er det heller ingen symptomer overhodet!! nesten så jeg er litt snurt, forrige gang hadde jeg ihvertfall ømme bryster et par uker. Tenkte på det tidligere idag, kanskje jeg ikke er gravid. Har tatt tre tester som har vært positive, men kjøpte en til. Den som det står gravid / ikke gravid på - men tror du ikke den var ødelagt. Kom et helt tomt vindu etter 8 min. Ikke noe svar[:'(]

samme her, er begynt å bli litt mer ømm i brystene men det kan og være for jeg går å trykker på de dagen lang, hehe[;)]

Du får trøste deg med at du slipper kvalmen! Det er det verste! [:'(]Jeg har heller ingen symptomer ennå, utenom å være trøtt da... Du er gravid likevel! [:)]

ORIGINAL: *obaibi*

Du får trøste deg med at du slipper kvalmen! Det er det verste! [:'(]Jeg har heller ingen symptomer ennå, utenom å være trøtt da... Du er gravid likevel! [:)]

er 5-2 i dag, vært litt uggen, de siste 4 dagene har jeg kunn hatt ømme brystorter, og oppblåst mage.. er mye trøtt (men det er ikke noe nytt) fronøyd med å ikke har flere symptomer, men er jo godt å "kjenne" at man er gravid... hihi

Jeg har litt ømme bryster men det er alt. Lurte også på å kjøpe en test til i dag, men det er jo ikke vits. Må nok bare slappe av og nyte å slippe svangerskapsplagene. De kommer nok til de fleste av oss etterhvert.

Back
Topp