Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Dette har nok blitt tatt opp tidligere her..
Jeg er bare 4 uker og 3 dager på vei, men har ingen graviditetssymptomer (av og til bare noe små murringer).. Dette er jo flott, men leser oftere at noen kjenner noe... Er det flere her inne som har det slik som meg?
det er maaaange som har hatt det sånn som deg... og i perioder har vi nok hatt det sånn de fleste av oss.... som alt annet i svangerskapet er det helt normalt. Stol på at alt er bra (det er det som regel når man ikke kjenner noe) og gled deg over å slippe kvalme, trøtthet, hodepine, ryggsmerter og verkende pupper!!!
ta det med ro, og nyt at du ikke merker noe!!!
Jeg har heller ikke hatt noen særlig gravid symptomer, men jeg sitter nå her med en kul på magen som beveger seg innimellom, så jeg er nok gravid [:D]
Kos deg med tilværelsen [:D]
hmmm har dere ikke ømme pupper en gang?
Jeg har heller ikke noe mye symptomer, men puppene mine er jammen ømme nok, så kjenner jeg at det strekker seg i livmora noen ganger samt at jeg er trøtt.
Men ikke noen lyster enda og heller ikke kvalm (lenger)..og ikke noen humørsvingninger...