Ingen symptomer..

Værinne74

Glad i forumet
Dette har nok blitt tatt opp tidligere her..
Jeg er bare 4 uker og 3 dager på vei, men har ingen graviditetssymptomer (av og til bare noe små murringer).. Dette er jo flott, men leser oftere at noen kjenner noe... Er det flere her inne som har det slik som meg? 

det er maaaange som har hatt det sånn som deg... og i perioder har vi nok hatt det sånn de fleste av oss.... som alt annet i svangerskapet er det helt normalt. Stol på at alt er bra (det er det som regel når man ikke kjenner noe) og gled deg over å slippe kvalme, trøtthet, hodepine, ryggsmerter og verkende pupper!!!

Jeg hadde det som deg, og det har fortsatt.. Bare å nyyyyyyte det. Det eneste jeg merket i starten var litt ømme pupper og litt bobling i magen[:)]

he..he.. ja, kanskje en bare skal være glad så lenge en slipper alle disse symptomene (merket i sted at brystvortene er ømme da..[;)])

jeg har bombadert sidene her med bekymringen min.. har ingen symptomer.. tror vi skal være kjempe glade jeg!

Så bra at vi er flere! Ja, vi bør sikkert være kjempeglade![;)]

ta det med ro, og nyt at du ikke merker noe!!!
Jeg har heller ikke hatt noen særlig gravid symptomer, men jeg sitter nå her med en kul på magen som beveger seg innimellom, så jeg er nok gravid [:D]
Kos deg med tilværelsen [:D]

Jeg har hatt minimalt av symptomer - men det må jo være en grunn til at magen vokser og at vi tydelig kan se et barn der inne på ultralyd!

hmmm har dere ikke ømme pupper en gang?
Jeg har heller ikke noe mye symptomer, men puppene mine er jammen ømme nok, så kjenner jeg at det strekker seg i livmora noen ganger samt at jeg er trøtt.
Men ikke noen lyster enda og heller ikke kvalm (lenger)..og ikke noen humørsvingninger...

jeg kjente ingening hvertfall, tok vel ett par mnd hvertfall. og da ble jeg litt småkvalm på morningen. så det  er nok veldig forskjellig[:D] 

Jeg hadde ingen graviditetstegn, bortsett fra ømme pupper. Du skal bare være glad til![:)]

Back
Topp