Ingen symptomer?

2vilbli3

Blir kjent med forumet
Hei jenter
Jeg er 6+1 i dag og bekymrer meg ca annenhvert minutt fordi jeg ikke opplever noen symptomer enda. Jeg har om mulig bare enda mer energi for tiden. Har hatt både SA og MA, men heldigvis endte sist graviditet i en frisk gutt. Da kom kvalmen ca 5+6 og varte i en evighet.

Er det flere som ikke har symptomer eller ikke har hatt noe særlig i tidligere graviditeter der det har gått bra?

Føler jeg bare leser om alle symptomene jeg burde ha hatt

Hei! Jeg er 7+0 i dag og har selv ganske lite symptomer. Har litt ømme pupper som kommer og går, nesten ikke kvalm og har kun litt murringer i magen til tider. Etter flere SA/MA gjør det meg stresset, men håper og tror det er helt normalt. Har inntrykk av at det er veldig forskjell når og om man får symptomer i det hele tatt? Prøver å tenke at så lenge jeg ikke har vondt eller blør, så skal alt være i orden.

Hei! Jeg er 7+0 i dag og har selv ganske lite symptomer. Har litt ømme pupper som kommer og går, nesten ikke kvalm og har kun litt murringer i magen til tider. Etter flere SA/MA gjør det meg stresset, men håper og tror det er helt normalt. Har inntrykk av at det er veldig forskjell når og om man får symptomer i det hele tatt? Prøver å tenke at så lenge jeg ikke har vondt eller blør, så skal alt være i orden.

Takk, det hjalp

Jeg er 5+4, og har også veldig lite symptomer. Hadde litt murringer og stikninger der nede og i brystene for en uke siden. Etter det har jeg kun hatt liten anelse av mensen-smerter. Verken kvalm eller trøtt. Klamrer meg fast til at det går bra, så lenge det ikke kommer blod.

Jeg er 5+4, og har også veldig lite symptomer. Hadde litt murringer og stikninger der nede og i brystene for en uke siden. Etter det har jeg kun hatt liten anelse av mensen-smerter. Verken kvalm eller trøtt. Klamrer meg fast til at det går bra, så lenge det ikke kommer blod.

Ja, håpet er jo absolutt der så lenge det ikke blør:Heartred
Litt godt å kunne minne hverandre på det :love2

Jeg er 6+0 og lite med syptomer litt sånn av og på . Men det er like vanlig og ikke ha syptomer som og ha syptomer . Selv Om det er lett og bli stressa så prøv å slappe av på best mulig måte :happy: plutselig kan mange symptomer komme .

Jeg er 7+3 idag og har to graviditeter bak meg. Med de hadde jeg flere symptomer på denne tiden.
Denne gangen begynte det med frysninger og trøtthet i uke 5. Ingen kvalme og veldig trøtt i uke 5-6. Synes det er lite symptomer nå og kjenner jeg bekymrer støtt og stadig om lite symptomer, men prøver å tenke at det er normalt. Kjenner meg så godt i bekymringene dine. Virker som vi er flere med få symptomer, det er nok helt normalt det og:Heartred

Hei!
Jeg er 8+1 idag.
Har to gutter fra før. I de to svangerskapene var jeg superkvalm, hadde hodepine og klarte dåvidt å holde meg våken etter jobb i første trimester.
Dette svangerskapet har gått mye lettere, og har nesten ingen merkbare symptomer. Ihvertfall ikke sammenlignet med de to forrige!

Jeg velger å prøve å være glad for at dette kanskje blir et litt mindre plagsomt svangerskap, og tenker ikke så mye på hva mangelen av symptomer kan komme av :Heartred Men kjenner meg godt igjen i bekymringene dine!

Back
Topp