Ingen symptomer

Lillepersille95

Andre møte med forumet
Hei! :) Føler mer eller mindre alle her inne begynner å få flere symptomer nå. Er det bare jeg som neste. Ikke kjenner noen ting? Jeg er 5 uker i morgen og det eneste symptomet jeg har nå er ekstremt hovne pupper(og vondt i brystvortene bare jeg kommer nær de)
 
Du er ikke den eneste! Jeg er uke 5+2 i dag, og merker bare at puppene har blitt litt større, de er ikke ømme engang. Ellers kjenner jeg ingen tretthet, kvalme eller noe annet. Mange sier vel at kvalmen typisk kommer mer fra uke 6. Skal vel være glad for å være i god form, men skulle nesten ønske jeg kjente graviditeten litt mer på kroppen☺️
 
Jeg kjenner ikke spesielt mye, annet enn puppene og trøtthet. Men trøttheten kan godt være generell dårlig søvn fra min side også, pluss fireåringen i huset som våkner tidlig :p:p og litt murringer i ny og ne da. er 4+5.
 
Last edited:
5+2 i dag, var veldig trøtt forrige uke, noe mindre trøtt denne uken.
Litt ømme bryst ved berøring, hetetokter enkelte netter og noe svimmel siste dagene, men føler likevell jeg har ingen symptomer . ingen kvalme.
 
Mye mindre symptomer i dag :bored: og jeg som er så redd for MA
 
Jeg har og lite symptomer. Er 5+5 i dag. Er trøtt, litt ømme bryster også er jeg fremdeles hormonell. Ellers har jeg lite og klager ikke på det :)
 
Back
Topp