Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her har der og roa seg med murringane.. Er ikkje trøtt heller.. sjølv om eg bare har sove 6 timar inatt så har eg mykje energi idag, har vaska heile huset einaste symptomet no er hovne og ømme bryst.. Håpar på litt meir teikn utover vekaJeg hadde mye murringer i forrige uke, men nå er det nesten ingenting. Kun hvis jeg stresser veldig. Er 5+1 nå og skulle gjerne kjent litt mer så jeg vet at ting er greit
Sniker fra oktober termin i fjor, jeg hadde igrunn mer eller mindre ikke noe symptomer utover litt lett kvalme 2 dager i uke 9 eller var jeg megatrøtt og oppblåst frem til uke 12, og jeg var gravid med 2 hadde nesten ikek symptomer gjennom hele sv.skapet så man må ikke ha masse symptomerJeg hadde mye murringer i forrige uke, men nå er det nesten ingenting. Kun hvis jeg stresser veldig. Er 5+1 nå og skulle gjerne kjent litt mer så jeg vet at ting er greit
Sniker fra oktober termin i fjor, jeg hadde igrunn mer eller mindre ikke noe symptomer utover litt lett kvalme 2 dager i uke 9 eller var jeg megatrøtt og oppblåst frem til uke 12, og jeg var gravid med 2 hadde nesten ikek symptomer gjennom hele sv.skapet så man må ikke ha masse symptomer