Ingen symptomer?

Neena☆

Flørter med forumet
Noen flere som ikke har noen symptomer? Det eneste jeg har er litt ligamentsmerter når jeg hoster.

Denne gangen har jeg vært overveldet av kvalme, men i mitt forrige svangerskap merket jeg nesten ingenting før uke 7-8ish; da kom trøttheten.

Jeg har foreløpig ingen, men er kun 5 uker. Fra forrige svangersksp husker jeg at kvalmen og andre ting starter fra uke 6

Jeg er 6+3 i dag. I forrige svangerskap var jeg på denne tiden kvalm og brystene var veldig ømme, men nå, ingenting

Er litt mer trøtt enn vanlig og ærlig talt litt mer luft i magen enn vanlig, men ellers merker jeg lite. Jeg ønsker nesten å være litt kvalm, så jeg kunne følt meg mer gravid, men det er vel bare noe jeg kan si fordi jeg ikke er kvalm nå :hilarious: Er 6+2 i dag

Jeg hadde mye murringer i forrige uke, men nå er det nesten ingenting. Kun hvis jeg stresser veldig. Er 5+1 nå og skulle gjerne kjent litt mer så jeg vet at ting er greit

Akkurat fått positiv test, så maks 4+noko. Men masse symptom, allerede før positiv test. Som det brukar å vere :wacky: Føler meg lett fyllasjuk (og verre skal det bli...), svimmel, lavt BT, mykje murring over symfysen/i korsryggen, ligamentsmerter når er strekker meg/snur meg i senga/nys, trøtt og seig.

Jeg hadde mye murringer i forrige uke, men nå er det nesten ingenting. Kun hvis jeg stresser veldig. Er 5+1 nå og skulle gjerne kjent litt mer så jeg vet at ting er greit
Her har der og roa seg med murringane.. Er ikkje trøtt heller.. sjølv om eg bare har sove 6 timar inatt så har eg mykje energi idag, har vaska heile huset :wacky:einaste symptomet no er hovne og ømme bryst.. Håpar på litt meir teikn utover veka:nailbiting::nailbiting:

Sniker fra oktober termin i fjor, jeg hadde igrunn mer eller mindre ikke noe symptomer utover litt lett kvalme 2 dager i uke 9 eller var jeg megatrøtt og oppblåst frem til uke 12, og jeg var gravid med 2 :p hadde nesten ikek symptomer gjennom hele sv.skapet :) så man må ikke ha masse symptomer:)

Sniker fra oktober termin i fjor, jeg hadde igrunn mer eller mindre ikke noe symptomer utover litt lett kvalme 2 dager i uke 9 eller var jeg megatrøtt og oppblåst frem til uke 12, og jeg var gravid med 2 :p hadde nesten ikek symptomer gjennom hele sv.skapet :) så man må ikke ha masse symptomer:)

Håper på noe slikt her også! Forrige svangerskap var slik, utrolig lite symptomer. Men inni meg var det en liten frisk gutt som trivdes! :happy:

Litt murring i magen og noen ganger litt vondt i korsryggen. Så får jeg en kvalm smak i munnen når jeg er sulten ‍♀️ Håper resten av svangerskapet går fint, første gang for meg ☺️

Back
Topp