Ingen symptomer

babydrøm2018

Gift med forumet
Novemberlykke 2018
FebbisBebbis2021 ❄️
Er idag 7+0, og har egentlig ingen symptomer. Veldig uvant fra sist, da jeg var sengeliggende med kvalme fra omtrent uke 6. Begynner jo å lure på om alt er greit. Noen flere uten symptomer?
 
Dere er heldige :wacky:
 
Hadde INGEN sist. Så det kan være helt normalt.
Okei! Godt å høre at det går ann å ha ingen symptomer også. Som nevnt, så lå jeg med spysyken fra typ start til uke 16 sist, så føles rart å være gravid og ikke føle på noe denne gangen haha!
 
Dere som ikke har noen symptomer, er dere ikke trøtte/slitne heller? Har lite plager selv, men er ekstremt trøtt og sliten. Har riktignok en toåring som krever sitt, men still :dead:
 
Har nokså lite synptomer, hadde jeg ikke tatt test hadde jeg kanskje ikke skjønt det ,men er trøtt ja.
 
Dere som ikke har noen symptomer, er dere ikke trøtte/slitne heller? Har lite plager selv, men er ekstremt trøtt og sliten. Har riktignok en toåring som krever sitt, men still :dead:
Jo, definitivt trøtt og sliten, men av en eller annen grunn har jeg plutselig begynt å sove veldig dårlig om natten etter at jeg ble gravid, og da blir man jo trøtt..:wideyed:. For øvrig har jeg fint lite symptomer bortsett fra at jeg kjenner litt i bekkenet og at jeg er litt mer sulten enn vanlig:)
 
Dere som ikke har noen symptomer, er dere ikke trøtte/slitne heller? Har lite plager selv, men er ekstremt trøtt og sliten. Har riktignok en toåring som krever sitt, men still :dead:

Kanskje litt mer trøtt enn til vanlig, men føler like gjerne det kan være fordi jeg tenker at jeg må være det ;) Har også en toåring her hjemme som jeg springer etter :D, og trener fortsatt fem ganger i uken også. Har egentlig en litt dårlig følelse, men velger å tenke positivt til noe annet er bevist :)
 
Dere som ikke har noen symptomer, er dere ikke trøtte/slitne heller? Har lite plager selv, men er ekstremt trøtt og sliten. Har riktignok en toåring som krever sitt, men still :dead:
Hmmm, usikker på om jeg er trøtt/sliten om dagen pga ettåringen og full jobb, eller om det er noe mer
 
Er i overkant misunnelig på de uten symptomer, skulle gjort alt for å slippe den kvalmen her :meh:
 
Jo, definitivt trøtt og sliten, men av en eller annen grunn har jeg plutselig begynt å sove veldig dårlig om natten etter at jeg ble gravid, og da blir man jo trøtt..:wideyed:. For øvrig har jeg fint lite symptomer bortsett fra at jeg kjenner litt i bekkenet og at jeg er litt mer sulten enn vanlig:)
Akkurat sånn hos meg og. Ikke noe vondt eller noe på natten. Bare våkner og er lys våken. Må bare stå opp, etter å vridd meg lenge. Blir raskt sulten etter et par timer. Sånn hele dagen:hungry:
 
Er idag 7+0, og har egentlig ingen symptomer. Veldig uvant fra sist, da jeg var sengeliggende med kvalme fra omtrent uke 6. Begynner jo å lure på om alt er greit. Noen flere uten symptomer?

Sniker fra oktober.
Har ikke opplevd å ikke ha symptomer på det tidspunktet. Men jeg hadde MASSE symptomer og det endte allikevel ikke bra. Så det er ingen fasit :Heartred
 
Back
Topp