Er idag 7+0, og har egentlig ingen symptomer. Veldig uvant fra sist, da jeg var sengeliggende med kvalme fra omtrent uke 6. Begynner jo å lure på om alt er greit. Noen flere uten symptomer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er idag 7+0, og har egentlig ingen symptomer. Veldig uvant fra sist, da jeg var sengeliggende med kvalme fra omtrent uke 6. Begynner jo å lure på om alt er greit. Noen flere uten symptomer?
Okei! Godt å høre at det går ann å ha ingen symptomer også. Som nevnt, så lå jeg med spysyken fra typ start til uke 16 sist, så føles rart å være gravid og ikke føle på noe denne gangen haha!Hadde INGEN sist. Så det kan være helt normalt.
Jo, definitivt trøtt og sliten, men av en eller annen grunn har jeg plutselig begynt å sove veldig dårlig om natten etter at jeg ble gravid, og da blir man jo trøtt... For øvrig har jeg fint lite symptomer bortsett fra at jeg kjenner litt i bekkenet og at jeg er litt mer sulten enn vanligDere som ikke har noen symptomer, er dere ikke trøtte/slitne heller? Har lite plager selv, men er ekstremt trøtt og sliten. Har riktignok en toåring som krever sitt, men still
Dere som ikke har noen symptomer, er dere ikke trøtte/slitne heller? Har lite plager selv, men er ekstremt trøtt og sliten. Har riktignok en toåring som krever sitt, men still
Hmmm, usikker på om jeg er trøtt/sliten om dagen pga ettåringen og full jobb, eller om det er noe merDere som ikke har noen symptomer, er dere ikke trøtte/slitne heller? Har lite plager selv, men er ekstremt trøtt og sliten. Har riktignok en toåring som krever sitt, men still
Akkurat sånn hos meg og. Ikke noe vondt eller noe på natten. Bare våkner og er lys våken. Må bare stå opp, etter å vridd meg lenge. Blir raskt sulten etter et par timer. Sånn hele dagenJo, definitivt trøtt og sliten, men av en eller annen grunn har jeg plutselig begynt å sove veldig dårlig om natten etter at jeg ble gravid, og da blir man jo trøtt... For øvrig har jeg fint lite symptomer bortsett fra at jeg kjenner litt i bekkenet og at jeg er litt mer sulten enn vanlig
Takk for svar! Sender deg en god klemSniker fra oktober.
Har ikke opplevd å ikke ha symptomer på det tidspunktet. Men jeg hadde MASSE symptomer og det endte allikevel ikke bra. Så det er ingen fasit