Ingen symptomer

Wannabemilf

Blir kjent med forumet
Skjønner at «alt er normalt», både masse symptomer, men også lite. Selv merker jeg ingenting, ikke kvalm, ikke oppblåst, ikke ømme pupper, ingen murring/stikking, nix nada. Klarer ikke helt roe meg ned med det:confused: noen andre i samme båt?

Er i uke 5. Godt mulig jeg jinxer meg selv nå og alt slår ut om et par uker til:bag::hilarious:
 
Jeg har kun ryggen som er vond. Siste uka har jeg fått stikkinger i magen og i dag er jeg "støl" nederst i magen. Er 6+4 eller noe i dag. Klaget til legen på mandag og fikk klar beskjed om at det er helt like normalt med ingen symtomer som mange. Har tok til og med å nevnte de som ikke vet de er gravide frem til de føder ☺️
 
Jeg var gravid for mange år siden, og fant det ikke ut før jeg var 11 uker, da hadde jeg ikke merket noe spesielt før det! Haha:happy:
 
Har ikke mange symptomer jeg heller. Litt skummelt, men jeg er bare glad til.
Forrige gang klaget jeg over lite symptomer og ønsket meg kvalme mer enn noe annet. I uke 7 kom kvalme og oppkast og ble ikke borte før ungen var ute :p så jeg er glad hver uke som går uten plager :p
 
Jeg har ingen symptomer så langt bortsett fra mens som aldri kom.
Men det hadde jeg ikke sist gang heller før det begynte å sparke inni der. Så denne gangen er jeg litt mindre bekymret :)
 
Ikke så mange symptomer enda, bortsett fra ømme pupper, mye tissing og litt trøtt. Kvalmen kom som et brak rundt slutten av uke 6 sist (er 6+2 i dag), så spent på neste uke :hilarious: Håper egentlig å bli kvalm sånn at jeg kan få litt trua :rolleyes:
 
Back
Topp