Ingen symptomer

Mille32

Glad i forumet
Assistert-jentene
Påskekyllingene 2020
Er det noen som har svært lite eller ingen symptomer? Jeg leter og leter, men finner ikke noe spesielt o_O Jeg vet det ikke er lov å si, men skulle ønske jeg var kvalm eller noe slik at jeg var mer sikker på at det er noe der :shy:

Er det noen som har svært lite eller ingen symptomer? Jeg leter og leter, men finner ikke noe spesielt o_O Jeg vet det ikke er lov å si, men skulle ønske jeg var kvalm eller noe slik at jeg var mer sikker på at det er noe der :shy:

Hvor langt er du på vei? :)
Det er forresten helt normalt. Jeg har ikke hatt så mye symptomer før kvalmen virkelig slo til i dag, 6+0. Nå spyr jeg og sliter med å få i meg mat:p

Hvor langt er du på vei? :)
Det er forresten helt normalt. Jeg har ikke hatt så mye symptomer før kvalmen virkelig slo til i dag, 6+0. Nå spyr jeg og sliter med å få i meg mat:p
Bare 4+0, så skjønner at kroppen ikke reagerer så mye enda :hilarious: prøver så godt jeg kan og ikke bekymre meg, men likevel analyserer jeg hver minste ting :facepalm:

Jeg er litt omvendt der! Jeg føler jeg har for mange symptomer for å kun være 1-2 uker på vei! Ifølge el- CLB

jeg har
Ømmhet i brystene
Trøtthet
Kald
Oppblåst
Vann i føttene

I følge symptomene og det jeg tror (husker ikke sist mens) at jeg kanskje kan være på uke 5!

Bare 4+0, så skjønner at kroppen ikke reagerer så mye enda :hilarious: prøver så godt jeg kan og ikke bekymre meg, men likevel analyserer jeg hver minste ting :facepalm:

Det gjør jeg også :joyful: har hatt mange dager nå der jeg ikke har kjent noe annet enn at jeg blir veldig sulten. Men plutselig kom kvalmen:confused:

Ingenting utenom kvalme og oppblåst mage! Med sønnen hadde jeg MASSE symptomer!!

Det gjør jeg også :joyful: har hatt mange dager nå der jeg ikke har kjent noe annet enn at jeg blir veldig sulten. Men plutselig kom kvalmen:confused:
Huff! Ikke at det er bedre!
Håper det ikke det blir skikkelig ille for deg :love2

Kommer til å angre meg ihjel hvis jeg blir veldig kvalm på at jeg har tenkt at jeg vil være kvalm :hilarious:

Jeg er litt omvendt der! Jeg føler jeg har for mange symptomer for å kun være 1-2 uker på vei! Ifølge el- CLB

jeg har
Ømmhet i brystene
Trøtthet
Kald
Oppblåst
Vann i føttene

I følge symptomene og det jeg tror (husker ikke sist mens) at jeg kanskje kan være på uke 5!
Det kan godt være at du er et stykke på vei da :) jeg er også trøtt, men det er jeg ofte til vanlig også :p

Ingen symptomer her heller, annet enn uteblitt mens og positiv test Var sist slik også, så jeg forventer ikke noen flere symptomer denne gangen heller

Jeg var i utmerket form og merket absolutt ingenting før uke 6+0 :-) da kom kvalmen :-/

Back
Topp