Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det noen som har svært lite eller ingen symptomer? Jeg leter og leter, men finner ikke noe spesielt Jeg vet det ikke er lov å si, men skulle ønske jeg var kvalm eller noe slik at jeg var mer sikker på at det er noe der
Bare 4+0, så skjønner at kroppen ikke reagerer så mye enda prøver så godt jeg kan og ikke bekymre meg, men likevel analyserer jeg hver minste tingHvor langt er du på vei?
Det er forresten helt normalt. Jeg har ikke hatt så mye symptomer før kvalmen virkelig slo til i dag, 6+0. Nå spyr jeg og sliter med å få i meg mat
Bare 4+0, så skjønner at kroppen ikke reagerer så mye enda prøver så godt jeg kan og ikke bekymre meg, men likevel analyserer jeg hver minste ting
Huff! Ikke at det er bedre!Det gjør jeg også har hatt mange dager nå der jeg ikke har kjent noe annet enn at jeg blir veldig sulten. Men plutselig kom kvalmen
Kanskje det blir en datter denne gang da?Ingenting utenom kvalme og oppblåst mage! Med sønnen hadde jeg MASSE symptomer!!
Det kan godt være at du er et stykke på vei da jeg er også trøtt, men det er jeg ofte til vanlig ogsåJeg er litt omvendt der! Jeg føler jeg har for mange symptomer for å kun være 1-2 uker på vei! Ifølge el- CLB
jeg har
Ømmhet i brystene
Trøtthet
Kald
Oppblåst
Vann i føttene
I følge symptomene og det jeg tror (husker ikke sist mens) at jeg kanskje kan være på uke 5!
Det kan godt være at du er et stykke på vei da jeg er også trøtt, men det er jeg ofte til vanlig også
Kanskje det blir en datter denne gang da?
Det er jo selvsagt det aller beste å slippe alle de vonde symptomeneIngen symptomer her heller, annet enn uteblitt mens og positiv test Var sist slik også, så jeg forventer ikke noen flere symptomer denne gangen heller