Ingen symptomer

Babysjuk92

Glad i forumet
Marsboerne 20 18
Septemberlykke 2021
Hei!
Jeg er i dag 5+1 og sitter og leser om alle symptomer folk har. Men jeg har absolutt ingen. Bittelitt murring like før IKM, og deretter 4 veldig positive tester + CB digital 2-3 uker(trodde ikke på de 4 andre[emoji85])! Men min store bekymring er jo da om det er vanlig å ikke ha noen symptomer? Noen som er i samme situasjon som meg?

Det er godt å høre!! Utrolig hvor mange tanker og bekymringer som svirrer rundt i hodet første gang man opplever dette

jeg har helt likt som deg, er bare 4+4, men nesten ingen symptomer! Bekymrer meg litt samtidig som jeg prøver å nyte det mens det varer :)

Jeg har heller ingen symptomer og er 4+6. kjenner jeg er litt bekymret, men får jo ikke gjort noe med det. Vi får krysse alt vi har for at det går bra :-)

Hadde absolutt ingen symptomer før jeg var 5+5. Da startet det diffust. Trodde virkelig at jeg ikke var gravid pga det. Men joda[emoji56]

Hei!
Jeg er i dag 5+1 og sitter og leser om alle symptomer folk har. Men jeg har absolutt ingen. Bittelitt murring like før IKM, og deretter 4 veldig positive tester + CB digital 2-3 uker(trodde ikke på de 4 andre[emoji85])! Men min store bekymring er jo da om det er vanlig å ikke ha noen symptomer? Noen som er i samme situasjon som meg?

Hadde ingen symptomer sist svangerskap :) gikk strålende det, snuppa er 2 år og 8 mnd ;)

Jeg hadde heller ingen, og irriterte meg over alle som sa jeg skulle nyte det [emoji23] For jeg skulle heller vært dårlig og "visst".. vel, bønnen ble hørt, og pang en dag var jeg sengeliggende av utmattelse og kvalme [emoji849][emoji23]

Takk for mange gode tilbakemeldinger! Skal prøve å "nyte" så godt jeg kan, og ikke stresse [emoji85]

Det er HELT NORMALT! Du treng er ikke å bekymre deg :D forrige gang jeg var gravid gikk jeg gjennom hele svangerskapet uten et eneste symptom eller plage, utenom at jeg var trøtt. Denne gangen merker jeg kvalmen veldig! Det er LIKE normalt å være uten symptomer som med :)

Sånn var det/er det for meg også! Jeg ble helt paff da jeg ble kvalm denne gangen for var så sikker på det skulle bli likt som sist :p

Sniker fra desember.

Det er helt normalt å ikke ha symptomer :) Jeg er 20+1 og har hatt minimalt med/ingen symptomer helt frem til uke 15-16. Jeg synes alle andre hadde det og var kjempenervøs, selv etter 2 TUL. Men alt har vært fint :)

Like vanlig å ha ingen/lite symptomer som å ha masse. Og vanlig at de kommer og går

Fikk denne idag :)
523f39c4f028cd5c75c44c1ee4b39e72.jpg

Takk for gode tilbakemeldinger! Man blir jo helt tussete av det her [emoji85] og usikkerheten melder seg her når jeg ikke "føler meg" gravid! Men fått legetime nå 4.august(leeenge til), så etter det håper jeg å lande litt [emoji4]

Back
Topp