Ingen symptomer

Mor89

Betatt av forumet
Marsboerne 20 18
merker det er så vanskelig å vite at jeg er gravid. Har INGEN symptomer, og blir såklart super bekymret hver eneste dag for om babyen faktisk lever
Jeg skal ikke til ultralyd før om 5 uker, men til jordmor om to for svangerskapspenger. Jeg vurderer å bestille en ultralyd tidligere fordi jeg ikke er sikker på om babyen lever og det da vil bli unødvendig ned svangerskapspenger. Herregud, føler meg gal og bekymret Noen andre som har der sånn?
Jeg har forresten aldri mistet, så er kanskje enda mer nervøs fordi jeg føler "alle" opplever det en gang. Puh*

Hei. Og gratulerer [emoji4] Jeg hadde ingen typiske symptomer hele mitt forrige svangerskap! Så det er faktisk mulig [emoji6] Vi var på TUL uke 6+5 for å se om det i det hele tatt var noe der, i uke 12+5 og oul uke 18. Vil absolutt anbefale deg å ta TUL om du er bekymret [emoji4] Verdt hver ei krone synes vi!
Men du, nyt det så lenge du kan [emoji6] Vært mer plaga disse siste 14 dagene enn hele forrige svangerskap selv.. [emoji12]

Hehe takk
Og ikke minst godt å høre at det er flere som kjenner det sånn. Ja, jeg får bare bestille den time . Før jeg ble gravid hadde jeg planlagt å bare forholde meg til ul i uke 18 haha det gikk rett vest!!!

Vil absolutt anbefale tidlig ultralyd dersom du er usikker. Var utrolig bekymret selv, og følte jeg ikke var gravid, men roet seg mye ned etter tul. Alt er nok i orden du er bare heldig og slipper symptomer :happy:

Jeg har bestilt nå. Hadde ikke ledig før om 10 (!!!) dager, men bedre en 5 uker til den jeg i utgangspunktet hadde
Er supert spent, nervøs og veldig klar for å få svar. Om alt er fint er jeg helt klart glad for å slippe kvalmen ihvertfall det var jeg i forrige svangerskap. Spesielt ved stekt egg og paprika lukter

Hardeste sånn i forrige svangerskap. Ingen symptomer, så gikk bare å venta på mensen (selv om testene sa gravid).
Kasta opp en gang iløpet av hele svangerskapet, å det var etter jeg var kommet i gang med fødsel.

Denne gangen har jeg faktisk kjent på litt kvalme, enda jeg er bare 4+1 (4+5 ifølge legen).

Back
Topp