Ingen symptomer

Hageblomsten

Forelsket i forumet
Førstegangsgravid og småhysterisk :nailbiting:

I dag er jeg 7+5 :) Fant først ut at jeg var gravid da jeg var 6+3 (lange sykluser) etter å ha hatt ømme bryster i over en uke.
Utenom brystene har jeg så og si ikke hatt noen symptomer. Ble litt uggen etter jeg fant ut om graviditeten, men det var sikkert bare psykisk.
Jeg må ikke tisse hele tiden (tisset forsåvidt mye på fredag og lørdag), jeg er ikke kvalm og har ingen humørsvigninger. Var litt trøtt i slutten av forrige uke, men tror det bare skyldes dårlig søvn. Gikk også annenhver dag forrige uke hvor jeg var konstant sulten et par dager, for så å ikke orke tanken på mat. Men dette er nå borte.
Tror kanskje disse symptomene (trøtt, tissing og sulten) kan ha kommet på grunn av inntrykk, forventninger og lykkerus, men vet jo ikke.

Jeg har bare visst at jeg er gravid i litt over en uke, men likevel forventer jeg å kjenne at jeg er gravid.
Er selvfølgelig redd for at det har blitt en SA eller at noe slikt er i ferd med å skje. Vi ønsker så inderlig at dette skal gå bra!

Jeg hadde lite symptomer som deg og kastet opp først i 5 mnd og lite og ingenting kvalm, ikke spes trøtt eller noe og fikk en flott baby som premiere av å merke lite og ingenting de første 4 mnd;)

Så heldig du er! :D
Jeg skjønner at du gjerne vil kjenne noe for å bekrefte svangerskapet, men jeg tror jeg kan snakke på vegne av alle oss som har hatt slitsomme svangerskap, at du må nyte dette! ;)
Du er gravid selv om du ikke har plagsomme symptomer, og dette betyr jo bare at du har energi til å trene, jobbe, være sosial og leve som vanlig, men samtidig nyte viten om spiren som vokser inni deg.
Det er ikke noe som er verre enn å ikke klare å nyte fordi man er underernært og dehydrert, mens man vagger seg på do 100 ganger om dagen. :P
Prøv å tenke at du skal opprettholde denne gode tiden med sunt kosthold og fysisk aktivitet, det vil gjøre deg godt. ;)

(Husk folat hele svangerskapet og ammeperioden. ;) )

Jeg hadde lite symptomer som deg og kastet opp først i 5 mnd og lite og ingenting kvalm, ikke spes trøtt eller noe og fikk en flott baby som premiere av å merke lite og ingenting de første 4 mnd;)
Jeg har vært gravid 3 ganger, og har aldri hatt symptomer utover manglende mens og voksende mage :)

Så godt å høre at man ikke MÅ ha symptomer for å være gravid (annet enn uteblitt mens, så klart) :D
Da skal jeg slappe av og nyte svangerskapet :)

Så heldig du er! :D
Jeg skjønner at du gjerne vil kjenne noe for å bekrefte svangerskapet, men jeg tror jeg kan snakke på vegne av alle oss som har hatt slitsomme svangerskap, at du må nyte dette! ;)
Du er gravid selv om du ikke har plagsomme symptomer, og dette betyr jo bare at du har energi til å trene, jobbe, være sosial og leve som vanlig, men samtidig nyte viten om spiren som vokser inni deg.
Det er ikke noe som er verre enn å ikke klare å nyte fordi man er underernært og dehydrert, mens man vagger seg på do 100 ganger om dagen. :p
Prøv å tenke at du skal opprettholde denne gode tiden med sunt kosthold og fysisk aktivitet, det vil gjøre deg godt. ;)

(Husk folat hele svangerskapet og ammeperioden. ;) )

Får håpe det forblir problem- og smertefritt ut svangerskapet :D
Folattabletter inngår i morgenrutinen min ;)
Takk for betryggende ord :)

Jeg hadde heller ingen symptomer de første tre månedene :) annet enn uteblitt mens.

Så godt å høre at man ikke MÅ ha symptomer for å være gravid (annet enn uteblitt mens, så klart) :D
Da skal jeg slappe av og nyte svangerskapet :)

Hørt om de som ikke mister menstrasjonen heller før lenge, så det meste går an;)

Er 33 uker i dag og hele veien hatt et svangerskap med lite symptomer. Ømme pupper de første ukene, endel trøtt (og hodepine om jeg ikke sov nok), men ikke hatt noen "typiske" plager med humørsvingninger, kvalme eller bekkenproblemer :) Jobbet 100% hele tida (hatt noen egenmeldingsdager), svømt og trent, gått gode turer med hunden og virkelig nyti svangerskapet så langt. Alt tyder på frisk og fin kar i magen vi snart får hilse på. Så nei, man trenger heldigvis ikke ha masse symptomer for at alt skal være bra (mammaen min var likedan med sine graviditeter), prøv å slapp av og nyt det :)

Jeg er snart ferdig med svangerskap nr 3. I to av de har jeg hatt alle symptomene i boka og gått gjennom et sant helvete.

I svangerskap nr 2 hadde jeg ingen symptomer utover uteblivelse mens og en mage som begynte å vokse rundt uke 18...

Back
Topp