Ingen symptomer

babylight

Glad i forumet
Septemberlykke 2016
Er det fler her som ikke har symptomer? Jeg hadde vonde bryster og var kvalm den første uka etter positiv test, men nå er det borte! Er litt redd for at det ikke er noe liv, så har fått legetime førstkommende mandag :-/
Og i går hadde jeg skikkelig vondt i høyre side av magen, men tenker det kan ha vært strekninger?
 
Hvor langt på vei er du? Mange som har det slik. Ofte kommer ikke ting før ut i uke 6-8 og er ikke alle som får kjempe masse da heller.
 
Jeg var så og si symptomfri til uke 8, så kom alt på en gang.
Nyt det enda, kommer nok snikende på etterhvert ;)
 
Helt vanlig! Er nok ingenting å bekymre seg for :) skjønner at du uroer deg, men prøv å slappe av ;)
 
Lite eller ingen symptomer. Det hadde jeg ikke sist heller,men man undrer deg jo på om man virkelig er gravid
 
Ja enig med du! Jeg føler meg ikke særlig gravid, så tisser på EL-tester for å se om de fremdeles gir utslag:p
haha såpass ja. Jeg får ikke helt utløp for tankene mine. Håper bare det går bra :)
 
Du skal bare være glad du slipper! Det eneste jeg merker er at jeg har gått fra å elske kaffe til å syntes det smaker giftig !
 
Jeg er så usikker på om jeg har noen symptomer eller ikke :p javisst har jeg vært kvalm men det gir seg ganske fort :D små ømme pupper også men ikke plagsomt :) skal ikke klage. Nesten så jeg går og venter på at det skal komme noen så jeg vet at jeg er gravid :p men jeg er bare 4+3 enda da :p
 
Betryggende tråd når symptomene er få! Jeg går rundt og blir nesten usikker på om alle de fem seks testene jeg tok er falsk positiv :hilarious: litt teit, men det er jo sånn det er.
 
Har lite symptomer iforhold til dem to andre gangene. Litt mer trøtt og litt ømme bryster. Er 6+4. Må si jeg nyter det og håper det ikke kommer noe kvalme i hvertfall!
 
Få symtomer jeg også... Er 8+0 idag. Eneste jeg kjenner er ømme bryst om kveldene og at di har forandret seg litt.. Også at det strekker litt i magen inn i mellom.... Gleder meg til ul om 4 uker for å få det bekreftet ordentlig og at det skal bli mer virkelig.. :)
 
Back
Topp