ingen symptomer

Septemberkansje

Betatt av forumet
Januarskatter 2015
er det andre her inne som har testet posetiv men som ikkje har noen symptomer på graviditet??o_O
 
Ikkje sånn veldige symptomer endå, små uggen til tider og veldig var på lukter!!!
 
Har lite symptomer.
Litt murringer bare. Var slik forrige gang og. Da tok jeg blodprøver for å måle hcg for å sjekke at alt var ok. Det var det.
 
Har lite symptomer.
Litt murringer bare. Var slik forrige gang og. Da tok jeg blodprøver for å måle hcg for å sjekke at alt var ok. Det var det.
Kan du forklare murringene dine? :)
 
En del murringer, ligamentstrekninger, halsbrann, kvalme, ømme pupper.
 
Like normalt å ikke kjenne noe så tidlig som å ha masse symptomer og plager :) Bare vær glad du slipper alt det potensielt kjipe (hodepine, stikninger, kvalme, oppkast osv). En positiv test og ingen blødning tilsier at du er gravid! Jeg merket ikke i nærheten like mye til mitt forrige svangerskap så tidlig!

~ ♥ ~ > Sendt fra mobil < ~ ♥ ~
 
Ingen tydelige symptomer her, det er nok like normalt som å ha symptomer. Må huske på at vi faktisk ikke er så veldig langt på vei heller ;)
 
Lite... er bare 5+0 da. Men hadde mye mer symptomer før testen ;)
Litt kjipt egentlig...men som noen sier, bør bare være happy for å slippe kvalme etc.
Har knappa opp bukselinninga på jobb i dag da...kan nok være litt vel mye julemat kanskje..? Hehe.
Ellers så drømmer jeg en del, er sint og sur på sambo, og det river i litt ved brå bevegelser (neddi magan ja;))
 
Back
Topp