Ingen symptomer

Bubba

Elsker forumet
Marsboerne
Jeg klarer ikke helt å tro at jeg er gravid ennå. Har ingen symptomer annet enn at jeg må tisse om natten og har ømme bryster. Når jeg gikk gravid med dattera var jeg kvalm, svimmel og trøtt fra uke 5. Og gikk ned 10kg fra uke 5 til uke 15 pga oppkast og liten matlyst. Men nå... Ingenting.. Er jo bare 6+2 så mye kan forandre seg i løpet av et par uker. Jeg syns jo det er greit å ikke være kvalm da, hehe.. :-) Men gravidfølelsen er ikke der heller.
Flere som ikke har noen symptomer ennå...?

Sendt fra appen :-)

Jeg klarer ikke helt å tro at jeg er gravid ennå. Har ingen symptomer annet enn at jeg må tisse om natten og har ømme bryster. Når jeg gikk gravid med dattera var jeg kvalm, svimmel og trøtt fra uke 5. Og gikk ned 10kg fra uke 5 til uke 15 pga oppkast og liten matlyst. Men nå... Ingenting.. Er jo bare 6+2 så mye kan forandre seg i løpet av et par uker. Jeg syns jo det er greit å ikke være kvalm da, hehe.. :-) Men gravidfølelsen er ikke der heller.
Flere som ikke har noen symptomer ennå...?

Sendt fra appen :-)
Hei! Titter innom fra februar :) Jeg hadde heller ingen symptomer, bare litt trøtt :) Nå er jeg 12 uker og alt ser bra ut, så vi er vel bare heldige ;)

Jeg har absolutt ingen symptomer. Ikke en gang ømme bryster. Jeg er rundt 5 uker på vei.

Sniker fra februar... jeg merka heller ingenting før uke 6. Ble noe kvalm og uggen (+ jeg lå med feber fordi jeg var syk), men det gikk fort over. Nå føler jeg meg normal igjen, og har ingen spesiell gravidfølelse. 12 uker på vei...

Ingen symptomer her heller, gruer meg til UL på tirsdag!

Vår førstefødte kommer mars 2014, lykkelige <3

Jeg testet positivt i dag og har få symptomer. Testet egentlig kun for at jeg skulle på fest i kveld, men når jeg tenker meg om har jeg nok symptomer som tyder på graviditet. Svimler når jeg reiser meg, går mer på do og er generelt litt trøttere enn vanlig.

Ikke noe særlig symptomer her heller, bittelitt ømme bryster av og til bare. Vet jo at vi skal være glad for at vi slipper alle symptomene, men føler ikke jeg har noen tegn på at jeg faktisk er gravid :p Skal på tidlig UL i uke 11, men føles så lenge til! Er uke 7+3 nå :)

Jeg er mye mindre kvalm denne gangen i forhold til sist. Trøtt og ømme pupper har jeg men alt er mye mildere denne gangen.
Mamma tipper at det er en gutt og at det er grunnen ;) *søte mamman min*

Mamma til tullemor på 4 år. Bruker iPhone appen :)

Jeg tipper grunnen er at det er en gutt denne gangen!

Jeg er 8 uker i dag og har nesten ingen symptomer. Er litt trøtt og har innimellom litt ømme pupper. Hadde det litt sånn slik forrige gang også. Håper likevel at alt er som det skal!

Har heller ikke no sånne voldsomme symptomer. Trøtt, ømme pupper og ofte sulten. Alt er normalt da. Noen har mye og andre ingenting. Trenger ikke være noe galt av den grunn :) hadde det likt forrige gang. Fikk dessverre bekkenløsning fra fjerde måned og ut.

jeg har heller nesten ingen symptomer... ømme pupper og bekkenløsning....

Jeg har heller ingenting !

Bare uteblitt mens!:-p

Men litt brunt i trusa men det er heller inne uvanlig!:p

Back
Topp