INGEN symptomer...

En baby til :)

Glad i forumet
Har altså ingen symptomer idag! Ikke ett bittelite engang... er jo veldig behagelig! Men blir jo samtidig så stressa :P Er kun 5+1, så er vel ikke så rart. Men for noen dager siden hadde jeg smerter som minnet om bekkenløsning, og ligamentsmerter.. og humørsvingner. Vært småuggen noen dager. Idag, ingenting! Tok derfor en cb digital som viste 3+, for vel en uke siden viste den 1-2. så det betyr vel at hcg stiger som det skal og at alt er i orden.. men blir litt stressa! gleder meg til den lille begynner å sparke inni magen, slik at jeg kan få livstegn fra den daglig. og det er jo så leeeenge til :P flere som har det som meg?

Tro meg - de ordene angrer du på når symptomene kommer! ;) Jeg ønsket meg veldig symptomer siden jeg ikke hadde noen, og jaggu meg angrer jeg nå! :p Jeg fikk ikke "skikkelige" symptomer før jeg var i uke 7 :)
Nå gir jeg de bort gratis ;)

Er nok veldig vanlig har eg skjønt det å føla masse/fleire ting ein dag for så å kjenna nesten ingenting dagen etterpå. At testen har auka til 3+ er ait godt tegn! Det hadde den hjå meg og i går når eg var 6 veker på vei, så slappar litt meir av no fram til eg skal på tidlig ul neste tirs. (Prøverør her og då er tidlig ul vanlig.)

Har heller ikke kjent noe symptomer,udenom at jeg ble litt uggen i kroppen i 2 dager å trodde det va en liten innfluense på gang,+ nogen sinn syke smerter i magen på tirdsag.... Skulle hatt uken på mandag men den kom ikke så jeg tok en test igår kvell å den lyste posetift:) Fant da ud at jeg va 4+6 så jeg skal bestille en time til legen idag... Har 2 barn i fra før:)

Jeg trodde jeg ikke fikk no særlig symptomer... MEN nå har morgenkvalmen kommet. 6+ 4 i dag. Vært kvalm ca en halvtime fra jeg står opp til jeg får tvunget i meg no mat de siste to dagene. Skal ikke klage hvis det holder seg sånn, er egentlig bare glad for å "føle" meg litt mer gravid :)

Er visst 6+5, ooo lykken av å være en dag lenger enn man trodde :P

Har hatt de fleste symptomene; kvalme, svimmelhet, mye tissatrengt, ømme bryst, humørsvingninger, oppblåst mage, småsulten hele tiden, stikkinger nede i magen..så hvis jeg ikke er gravid nå så er det noe temmelig galt med meg! ;)
Regnet ut at jeg er 5+6 nå. Når går man til jordmor på helsestasjonen første gang man mistenker at man er gravid? Har ikke lyst å gå til den fastlegen jeg går til nå, trives lite der og vil i alle fall ikke dit for å sjekke om jeg er gravid.
Hva gjør man egentlig hos legen første gang? Hører mange sier de går i uke 8, men er det kun for å ta blodprøve/tisseprøve for å sjekke at man er gravid?
Skulle ønske tida gikk litt fortere nå, smiler hele dagen og veldig spent på om det er en spire der nå eller ikke.... :)

Løvemamma83:
Jeg var hos legen i dag og han anbefalte meg å ta kontakt allerede nå (er 6+4), han sa at det kan være lurt å ta kontakt tidlig :)
Første legetime bestod av lytte på hjerte/lunge, urinprøve og blodprøver.
Nå har jeg funnet nr til jordmor og skal ringe henne i morgen :)

:)

Løvemamma83:
Jeg var hos legen i dag og han anbefalte meg å ta kontakt allerede nå (er 6+4), han sa at det kan være lurt å ta kontakt tidlig :)
Første legetime bestod av lytte på hjerte/lunge, urinprøve og blodprøver.
Nå har jeg funnet nr til jordmor og skal ringe henne i morgen :)

:)

Okay! Tusen takk for svar, skal ta kontakt neste uke da :)

De kommer visst og går litt de symptomene, for idag har jeg vært kvalm og uggen, og går med en sånn "lyst å brekke meg" følelse... forsåvidt betryggende :P Men HATER å være kvalm..

Back
Topp