Ingen symptomer...

Alba

Blir kjent med forumet
Er 5+4 og har ingen symptomer, noen fler som har det sånn? Vet jeg skal være veldig glad for å slippe kvalmen, men blir litt små bekymret....

Hadde ikke symptomer sist. Denne ganga verker puppene og er småkvalm gjennom hele dagen.
Men fikk ei flott jente sist ;-)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Helt normalt. Ofte blir man ikke kvalm før man har passert 6-7 uker heller. Merker svært lite selv, er 5+6 i dag, litt ømme pupper bare, føler meg ikke gravid.

Merker ikke noe jeg heller. Annet enn at jeg har mindre matlyst.. Har spydd en gang. Håper det var den eneste gangen ;)

Det lille jeg hadde av symptomer er helt forsvunnet! Jeg kjenner ingen verdens ting og føler meg helt NORMAL! Helt i orden å ikke være kvalm, men noen småsymptomer hadde vært hyggelig ;)
Krysser fingrene for at alt går bra med oss :)

Er i uke 5 og har ikke mye symtomer....

Jeg hadde INGEN symptomer i forrige svangerskap (før bekkenløsningen slo til etterhvert) og er foreløpig i tipptopp form denne gangen også. Alle er forskjellige, og det er like normalt å ikke ha symptomer som å ha det. Bare å nyte det og tenke at du er heldig.

Her er det også liite symptomer.. Ømme bryst og oftere på toalette..
Ellers er jeg frisk og fin, ikke noe kvalme eller spying, egentlig glad for dette men er litt som en
ikke føler seg gravid heller :) hehe...

Back
Topp