Ingen symptomer !?

Lillesooolstråle

Forelsket i forumet
Jeg oppdaget at jeg var gravid samme dag jeg skulle hatt Mensen.
Hadde hatt UTROLIG ømme bryster, så jeg tok en test
Testen var positiv og jeg var 4 uker på vei.
Så jeg har hatt ømme bryster og mensen murringer helt frem til Fredagen sist uke (Uke 5).
Har ikke kjent noen symptomer siden fredag! Bortsett fra rygg smerter da, men har hatt problemer med ryggen før graviditeten også.

Blir så veldig redd !
Vær gang jeg tisser så er jeg livredd for at det skal være blod i trusa.

Først av alt: GRATTIS med spire i magen!!!
Det vil være galt (og umoralsk) av oss å skrive til deg at "huff dette er et dårlig tegn" eller motsatt: "Pytt..dette går så bra så", for vi vet ikke. Som forklart til det kjedsommelige: ALLE svangerskap er forskjellig:-)

Men du?
Ta en digitaltest!!
Jeg hadde samme problemstilling som deg en periode. Kvalmen bare forsvant. Samme med stikkingene i livmoren. Og jeg fikk jo noia (siden jeg har opplevd MA før)
Første test da jeg var kvalm viste "gravid 2-3 uker"
Jeg tok en ny test da symptomene forsvant, og gråt jeg var så nervøs. Den testen viste "gravid 4 uker" Ble så lettet! Og med lettelsen kom kvalmen igjen gitt.

Noen ganger er jeg så redd for å miste, at jeg greier å innbille meg at symptomene er svakere

SLIK selvtortur må vi slutte med!!
Jeg ønsker deg lykke lykke til og må si jeg føler veldig med deg nå. Ikke kjekt å gå rundt slik å gruble
Stor klem

Mamma til Theo skrev:
Først av alt: GRATTIS med spire i magen!!!
Det vil være galt (og umoralsk) av oss å skrive til deg at "huff dette er et dårlig tegn" eller motsatt: "Pytt..dette går så bra så", for vi vet ikke. Som forklart til det kjedsommelige: ALLE svangerskap er forskjellig:-)

Men du?
Ta en digitaltest!!
Jeg hadde samme problemstilling som deg en periode. Kvalmen bare forsvant. Samme med stikkingene i livmoren. Og jeg fikk jo noia (siden jeg har opplevd MA før)
Første test da jeg var kvalm viste "gravid 2-3 uker"
Jeg tok en ny test da symptomene forsvant, og gråt jeg var så nervøs. Den testen viste "gravid 4 uker" Ble så lettet! Og med lettelsen kom kvalmen igjen gitt.

Noen ganger er jeg så redd for å miste, at jeg greier å innbille meg at symptomene er svakere

SLIK selvtortur må vi slutte med!!
Jeg ønsker deg lykke lykke til og må si jeg føler veldig med deg nå. Ikke kjekt å gå rundt slik å gruble
Stor klem

Tusen takk for tilbakemeldig :)
Det var lurt ! Jeg skal løpe rett bort på Apoteket for å kjøpe en ny test.
Selv om jeg har vært hos Legen. Tok en HCG Som var på 500, to dager etter var den på 1700. Og det er jo bra?

Men kommer nok alltid til å være redd og usikker. Så jeg kjøper en liten pose med tester, slik at jeg kan berolige meg selv i ny og ne :)

Takk igjen <3

Jeg har veldig lite symptomer.
Jeg er utrolig trøtt, men det er det eneste.

Jeg kan finne på å glemme at jeg er gravid, jeg...
Også kan jeg få litt sånn småsjokk når jeg kommer på det fordi sambo stryker hånden over magen min eller noe...

Men heller det enn de som er skikkelig dårlig, tenker jeg ;-)

samme her. veldig lite symptomer. egentlig bare ingen mens, trøtt og sulten hele dagen!!.
åsså gråter jeg hele tiden;)  er 6+2 i dag. Tenker at alt er bra så lenge man ikke blør eller har veldig til smerter i magen :)

Jeg er uke 5 idag, og idag våknet jeg uten å føle noen særlige symptomer. Men da jeg måtte ut å kjøre en tur, fikk jeg følelse av brekninger. Nå sitter jeg her, og merker også så smått stikninger i lysken igjen. Jeg tenker at ingen dager er like, men man er fortsatt gravid! :-)

Jeg fikk ikke vite hcg nivået mitt hos legen. Kan man spørre om det, eller blir ikke det notert noe sted når man tar test der? Uansett, det høres veldig bra ut med stigningen din. Kos deg, og nyt graviditeten! :-)

Kjenner meg godt igjen i dette, er fem uker på vei og kjenner ikke på meg noen plass at det er en liten en i magen. Men to positive tester har sladret ;)

Hadde det på samme måte første gang, gikk noen uker da også før jeg ble veldig trøtt og plaget med mye luft på ettermiddagene. Men bortsett fra det syntes jeg det gikk lang tid før jeg følte meg gravid.

kan det være farlig om man blør? skulle hatt mensen nå, men tatt tre positive tester :) Men kommer kanskje 1-2 dråper blod om dagen. Gjort det i to dager nå..

kan det være farlig om man blør? skulle hatt mensen nå, men tatt tre positive tester :) Men kommer kanskje 1-2 dråper blod om dagen. Gjort det i to dager nå..

Små blødninger kan være feste blødninger. Som er helt normalt! Men ville nok tatt en telefon til legen hadde jeg vært deg :) Lykke til :)

I mitt forrige svangerskap hadde jeg en del småblødninger, bare bittelitt rosa/oransje aktig blod, og dette var pga at slimhinnene i skjeden var skjøre under graviditeten. Jeg også er redd for blod i trusa siden jeg hadde det sist, og håper jeg slipper det denne gangen, og bekymringene som følger med. Jeg har ikke fått noe symptomer på graviditetstest, annet enn 5 positive svake tester! Jepp, testoman ja.. hehe xsmile5

Kan se åssen det er i morgen for han artige legen min er ikke på jobb på fredager ;) men tok en test i stad å den er fortsatt positiv :) Men får litt angst ;) første gang for min del dette, så da blir det mye tanker :)

Selv om de fleste skriver om mange forskjellige symptomer, er det også helt normalt å ikke ha symptomer.
Slapp av og nyt at du slipper å være kvalm og uvel :-)

Jeg har vært heldig og hatt så og si symptomfrie svangerskap tidligere, og håper på det samme denne gangen.

Back
Topp