Ingen symptomer

sparkling

Forelsket i forumet
Jeg tok den digitale graviditetstesten som er på framsiden av babyverden idag, og ifølge den er jeg ikke gravid.
Men det er kanskje ikke så rart, for jeg har omtrent ingen symptomer! Har litt murringer i magen avogtil og jeg går litt oftere på do. Ellers nada!
Sist gang jeg var gravid hadde jeg ekstremt ømme pupper som vokste fort og vondt i korsryggen.

Er det noen andre som ikke har symptomer eller veldig anderledes i forhold til tidligere svangerskap?

Har du tatt evt en ny graviditetstest da? Å se hva den sier??

Hei hei :) Svangerskape hit te, e heilt forskjelli fer min del å, ikke like kvalm (ikke kasta opp ein gang einda), ikke like trøytt eller like my humørsvingninga. Men hi litt meir ont i ryggen å puppan e meir øm trur æ.. Høre d e fleir som sei at ingen ta svangerskapan bruke å værra lik.. :)
Hi du vorri t lege eller jordmor einda? Om du har d, ka dem sei t at du itj hi nå tegn? :)

Har tatt to graviditetstester så er ganske sikker på at jeg er gravid :) Ja jeg og har hørt svangerskap er veldig ulike, spes vist det er et annet kjønn. Så kanskje det er en gutt denne gangen :)

Jeg har hatt mye mindre fremtredende symptomer siden torsdag(ikke så kvalm, mindre murringer/ømt i magen, luktesans blitt normal, kvisene er så å si vekke). Har i forkant av torsdag begynt å sove lengre, stresse ned, jobber ikke netter, får flere pauser på jobb og spise oftere både hjemme og på jobben. Jeg var så sinnsykt deppa på fredag fordi symptomene mine forsvant, så ble nødt til å sjekke hcg`en når jeg var på kveldsvakt, hadde målt på tirsdagen før, og målte på søndag for å kunne roe meg helt ned: 

Tirsdag 23/10: 33 000
Fredag 26/10: 48 000
Søndag 28/10: 59 000

Så da roet jeg meg litt:P Har i tillegg sett på ul(igår<3:) at det er liv der inne, selv om symptomene har roet seg!:) Og leser mange steder at sympomene kan komme og gå, og kan være veldig relatert til om du er sliten eller trøtt. Jeg tror at jeg er inne i en god periode og nyter det så lenge jeg kan:)

Til sammenligning var jeg mye dårligere i 1. svangerskap(var sykemeldt i mange uker). Men om det var relatert til at vi flyttet når jeg var 6+1, og at det antagelig var noe galt, vites ikke.

jeg har ingen symptomer!!
annet enn i går og i dag har jeg tisset veldig ofte...ellers nothing!

Ingen symptomer her heller, så jeg lurer på om jeg er gravid. Fremdeles ingen mens og har testet positiv på 1 test. Dette er barn når.2, så jeg tenker at det muligens er jente denne gangen da. Hadde mye symptomer sist, og var ganske sikker på at jeg var gravid før jeg tok testen forrige gang. Denne gangen leter jeg etter symptomer, og det eneste er humørsvingninger, og temperaturforskjeller. Jeg fryser mye, og blir fort varm. Noen andre som har det? Er ikke sikker på om det er et symptom..

Ingen symptomer her heller, så jeg lurer på om jeg er gravid. Fremdeles ingen mens og har testet positiv på 1 test. Dette er barn når.2, så jeg tenker at det muligens er jente denne gangen da. Hadde mye symptomer sist, og var ganske sikker på at jeg var gravid før jeg tok testen forrige gang. Denne gangen leter jeg etter symptomer, og det eneste er humørsvingninger, og temperaturforskjeller. Jeg fryser mye, og blir fort varm. Noen andre som har det? Er ikke sikker på om det er et symptom..

godt det ikke bare er meg :) Vist du har testet positiv så er du gravid. For er kun ved graviditet man produsere hcg som slår ut på testen :) ja eg og fryser en del når jeg tenker meg om. Egentlig omtrent hele tiden!

Er nok det ja, så bør jo egentlig bare være glad for at formen er som den er:) gleder meg til magen kommer, selv om jeg føler den er der allerede, må skjule den på jobb. Men foreløpig bare slapp da..

Back
Topp