ingen symptomer ... :(

michelle85

Flørter med forumet
eg e 5+2 og har isje hatt någe særli symptomer, kjenne mg kanskje litt øm i pupper mn isje møje å kanskje bitte litt kvalm om morningen mn kjenne eg blir litt bekymra når eg isje merke någe men hadde en hcg på 516 på torsdag då :) 

E d andre som isje har symptomer?? ka gjer dokk?

Heisann
Er det den første? 
Symptomer kommer og går..Siden du er kvalm er du nok trygg! Det sies å være det sikreste tegnet på ett svangerskap ;)

ja d e den første mn e isje super kvalm å kjenne så vidt eg e kvalm... syns d e ganske frustrerende når alle snakke om symptomer og eg kjenne nesten ingen :/ eg vil og ha symptomer :) hehe

D her e mitt 3 svangerskap å æ har knapt hadd nån symptoma :) Litt trøtt, thats it :) Vær gla for at du slæpp oinna symptoma du,d e itj aill som e like heldig

Sist gang kasta jeg opp hver dag, i seks av mitt 8 mnd lange svangerskap... Litt kvalme ER kvalme! ;) 

kjenner mg kanskje litt trøtt og mn seriøst eg VIL ha symptomer :P  
me har vre prøvere i 2 år nå og endeli fått d t sjøl :) så e kjempe redd d ska gå galt ijenn mn håper å føle d går bra :) har holdt på md prøverør og mn heldigvis slapp me d nå :)

Senk skuldrene og vær kvalm ;) 

Flykua skrev:
Senk skuldrene og vær kvalm ;) 

hihi ;) ska prøve :) har du møje symptromer?? og er d første sjå dg og ?

Er nr. 2 her...
Har hatt en mistanke, men har ikke sjekket før enn idag...
Kvalmen kom igår, og idag måtte jeg rope på elgen... Ellers er jeg trett og blir lett irritert på sambo. :P

Hei er 5+5og har så og si ikke hatt noen symptomer i det hele tatt..
Dette er mitt 3 svangerskap,og eneste jeg har merket har vært ett par dager tidligere med litt ømme pupper som nå er gått over. nyt det så lenge som mulig.. i mine to andre svangerskap har jeg kastet opp de 4 første mnd,så denne gangen er jeg bare glad for alle symptomer som uteblir.

skattnrtre skrev:
Hei er 5+5og har så og si ikke hatt noen symptomer i det hele tatt..
Dette er mitt 3 svangerskap,og eneste jeg har merket har vært ett par dager tidligere med litt ømme pupper som nå er gått over. nyt det så lenge som mulig.. i mine to andre svangerskap har jeg kastet opp de 4 første mnd,så denne gangen er jeg bare glad for alle symptomer som uteblir.

me ligge ganske likt mg å dg då :) eg e 5+3 idag så du ligge 3 dager før mg :) kor e du fra? e jo såå spennende syns eg mn e såå nervøs på samme tid...

Du höres ut som jag! Jag hade inga symptom i det hele tatt fram til uke 8. Nu sliter jag med både kvalme å overveldende trötthet - å är i efterhand glad för att det inte kom tidigare...

Ha en fin dag å ta vara på er!

Ofte blir symptomene sterkere i uke 6-7 og siden det er din første er det ikke sikkert du er sånn som får symptomer engang..ikke alle får det. 

Er 6+1 i dag, ikke dårlig jeg! eneste er at jeg springer på do heletiden og blir litt fortere sint enn før + litt muringer men de har gått over egentlig, var verre for en uke siden! da gikk jeg med hjerte i halsen hele tiden for det kjentes ut som at tanta kom heele tiden!! er min første da

av og til glemmer jeg av at jeg er gravid.. : -p

Er 6+1 i dag, ikke dårlig jeg! eneste er at jeg springer på do heletiden og blir litt fortere sint enn før + litt muringer men de har gått over egentlig, var verre for en uke siden! da gikk jeg med hjerte i halsen hele tiden for det kjentes ut som at tanta kom heele tiden!! er min første da

Hei!
Jeg er 5+2 idag, og har ikke opplevd noe kvalme. Dette er også min første graviditet.
Og jeg ønsker IKKE kvalme! Så lenge puppene er ømme, og jeg kjenner at det vokser i lillemagen, så vet jeg at jeg er gravid. emoticon Jeg gir magen mye kjærlighet og ikke minst - jeg puster godt ned i magen (er vokalist - det hjelper på pusten :) ). 
Lykke til - håper du får de symptomene du vil, men uten at det blir plagsomt for deg!

Jeg er 8 uker idag:), og har heller ingen symptomer. Er øm i puppene, men det er det. Skjønner godt hva du tenker, for jeg tenker like dan.. Blir litt bekymret når man ikke merker det på noen som helst måte. Jeg skjønner at jeg er kokko, men guud det skal bli godt å komme seg på UL om nøyaktig 1 mnd. Lykke til, dette går nok vare bra:)

da jeg gikk med nr 2 hadde jeg bare vage antydninger til kvalme, kanskje 3-4 ganger, det var det.. med nr 1 spydde jeg daglig i 9 mnd og denne gangen er jeg bare kvalm, uten oppkast.. så symptomene trenger nok ikke være så kraftige for alle.. jeg tenker: lite symptomer = gutt, masse symptomer = jente, jenter stjeler sin mors skjønnhet har jeg hørt

lykketil videre, dette går nok kjempe bra :)

Hei, så koselig og gratulerer med uke 5+3 :)) dagene begynner og gå litt fortere nå føler jeg! jeg bor i akershus. du da?

Back
Topp