Ingen symptomer!

Lene!

Glad i forumet
Er veldig bekymret. Har ingen symptomer i det hele tatt. I forrige svangerskap hadde jeg ekstrem kvalme i 14 uker og masse stikninger og murringer. Nå er jeg 5+2 og kjenner ingenting. Hadde litt menssmerter for en uke siden, men dette forsvant. Er kjemperedd for MA. Flere som har det slik???

Jeg tror du kan ta det helt med ro Det trenger ikke bety at noe er galt selvom du ikke har mange symptomer... Begge deler er like normalt sies det
Jeg har heller ikke mange symptomer...litt trøtt innimellom, ømme brystvorter innimellom, murringer og strekksmerter noenganger.

Jeg har omtrent ingen symptomer, men har begynt å være litt uggen fra tid til annen. Kjenner pittelitt strekksmerter, og puppene er kanskje ømme om jeg klemmer på dem (og ammingen er litt ubehagelig :p ) - men symptomene er der mest om jeg kjenner etter. Eneste er at livmoren min gløder av liv, veldig spesiell følelse jeg kjenner igjen fra sist. Også er jeg fryktelig oppblåst på kvelden.

Forrige svangerskap fikk jeg ikke symptomer før etter noen uker, og hadde i det store og det hele et veldig lett svangerskap bortsett fra kraftig bekkenløsning fra uke 24.

Mitt første svangerskap var en MA. Da var jeg en hormonbombe, fryktelig kvalm og full av kviser. Såem... :)

Alt er nok i sin skjønneste orden :)

Sniker litt fra juli her! Har ingen symptomer nesten, har hatt bare litt kvalme og trøtthet. Hadde masse symptomer forrige svangerskap. Jeg var så bekymret at jeg bestilte meg en legetime og ble henvist til tidlig ul, på ul sto alt bra til med den lille. Tror ikke du trenger å bekymre deg altså :)

Back
Topp