Ingen symptomer på snart en uke

Skiphop

Flørter med forumet
Siden onsdag/torsdag i forrige uke har alle symptomene mine forsvunnet. Jeg har ingenting! Kjenner ikke at jeg er gravid om jeg prøver engang. Ikke sliten, ikke kvalm, ikke svimmel, ikke noe merkelig med matlysten (hadde alle disse symptomene frem til uke forrige uke). Når folk snakker om at jeg er gravid så skjønner jeg tidvis ikke at de snakker om meg med en gsng, for jeg kjenner iKKENO!:/ er det fler som har det sånn? Jeg har egentlig gitt opp håpet om at det er noe der inne og venter på blødninger.... Er på ferie i utlandet nå, ellers hadde jeg selvsagt tatt en tur til legen..

Merker heller ikke at jeg er gravid. Litt ømme pupper på kvelden og om natta ellers ingenting. Føler meg helt som vanlig. Tror at så lenge vi ikke blør eller har smerter så er det normalt.

Edit; jeg luftet bekymringene mine på skravletråden imorges og der var det flere som opplevde/hadde opplevd lite og ingen symptomer.

Men jeg hadde masse symptomer de første to ukene...:/ og mitt forrige svangerskap var akkurat som de første ukene denne gangen. Var så trøtt. Sov hele døgnet. Var kvalm og hadde ikke matlyst.. Plutselig er de borte liksom.. Hadde de aldri vært der hadde jeg ikke vært så bekymra..

Har läst att flera säger att varje svangerskap är olik.

Symptomer kommer och går.
Du kan ju köpa en test å se :) den är säkert positiv fortfarande

Er 7+1 idag...

Kan ikke måle hcg fordi jeg er på ferie. Skal på ul når vi kommer hjem,
Men det er godt over en uke til.

Krysser fingrene for at alt er ok :) Her er det veldig frem og tilbake. Noen dager føler jeg meg høygravid og andre dager ikke gravid.

Jeg hadde det akkurat som deg forrige svangerskap. Jeg blei kjempestressa og trodde at det hadde gått galt. Men alt var helt som det skulle:) Skjønner at du mister litt motet, men det behøver ikke å bety noen ting. Så krysser fingrene for at alt er bra hos deg også:)

Vi giftet oss for to dager siden. Nå
Føler jeg meg litt uggen og til tider slapp igjen. Kanskje kroppen bare ikke har hatt tid til å h symptomer pga alt stresset rundt bryllupet? Jeg håper det :) hvis det går galt så er det Ok. Jeg tar det nok med fatning. Forstår at det var noe galt om det ikke går. Men selvsagt best om alt er fint :)

Vi giftet oss for to dager siden. Nå
Føler jeg meg litt uggen og til tider slapp igjen. Kanskje kroppen bare ikke har hatt tid til å h symptomer pga alt stresset rundt bryllupet? Jeg håper det :) hvis det går galt så er det Ok. Jeg tar det nok med fatning. Forstår at det var noe galt om det ikke går. Men selvsagt best om alt er fint :)
Gratulerer som nygift! :D Og alt er sikkert helt fint med lille spiren :) Når jeg var gravid med førstemann var mitt eneste symptom ømme pupper ca IKM, og det symptomet forsvant en uke senere. Jeg var ikke mindre gravid av den grunn ;)

D e nok normalt, men skjønne bekymringa di. Men prøv å kos dæ siste uka på ferie, plutselig e du kvalm å då ønske man sæ t bake t nor man va fin i formen:p alt e nok fint skal du se:)

Back
Topp