Ingen symptomer på snart en uke

Skiphop

Flørter med forumet
Siden onsdag/torsdag i forrige uke har alle symptomene mine forsvunnet. Jeg har ingenting! Kjenner ikke at jeg er gravid om jeg prøver engang. Ikke sliten, ikke kvalm, ikke svimmel, ikke noe merkelig med matlysten (hadde alle disse symptomene frem til uke forrige uke). Når folk snakker om at jeg er gravid så skjønner jeg tidvis ikke at de snakker om meg med en gsng, for jeg kjenner iKKENO!:/ er det fler som har det sånn? Jeg har egentlig gitt opp håpet om at det er noe der inne og venter på blødninger.... Er på ferie i utlandet nå, ellers hadde jeg selvsagt tatt en tur til legen..

Ja, helt klart! Har heller ikke noe særlig med symptomer. Jeg er mer trøtt enn normalt, men det kan også komme av at det er veldig travelt på jobb.

I forrige svangerskap hadde jeg sinnsykt ømme pupper, var uttrroolliiggg trøtt..
Det kan også ha noe med at jeg ikke har så god tid til p kjenne etter denne gangen.

Det er like vanlig med symptomer som å ikke ha noen. Noen får aldri noen før de begynner å kjenne spark, mens andre får symptomer fra befruktning

Back
Topp