Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei,
Nå ser ut som at kvalmen ble borte og tror ikke at jeg har synlig mage. Når jeg ikke føler noe, blir jeg bekymret. Var på ultralyd for en uke siden og var alt fint. Er det normal å ikke føle noe?
Takk for svar![]()
Ja - veldig vanlig! Har ikke kjent særlig siden uke 12![]()

Jeg er 12 + 2 så litt tidligere enn deg, men har ingen tegn til noe mage og nå har kvalmen også begynt å få helt over. Så eneste jeg merker er lavere energinivå!

Har det helt likedan som deg! 12+0 imorgen og den siste uka har jeg egentlig bsre vært trøtt, sulten og noe halsbrann. Så regner med det er normalt. Fortsatt bare oppblåst her![]()

Er 13 uker i morgen og kjenner på samme måte.
Kvalm innimellom og veldig trøtt, ellers ingen symptomer.. ingen mage.. kan ikke kjenne noe der nede heller når jeg kjenner etter. Men var på ul på mandag og det var jo en bebis der![]()
Jeg er 14 uker på vei nå og hadde det ikke vært for at jeg kjenner at det spreller inni der, så hadde jeg ikke merka at jeg var gravid. Imponerende lite plager på tross av tvillinger. Hadde litt kvalme forrige uke, men det ga seg igjen. Men hadde du spurt ungene og samboeren så hadde de fortalt om hormonell og mentalt ustabil kjærring.Tror det er veldig individuelt hva vi kjenner og ikke. Vi er heldige som ikke har så mye plager tenker jeg.