Ingen symptomer lengre.

BLÅ2011

Flørter med forumet
Noen flere her som har mistet symptomene sine eller som ikke har noen andre enn ute blitt mens?

Jeg hadde ømme og faste pupper, men nå er de ikke ømme lengre og heller ikke så faste som før :/ Å stikninger i "høna", men har ikke kjent det på lenge nå! Bare uteblitt mens. (vet egentlig ikke når jeg skal ha mens pga SAen, men ingen tegn på at den skal komme heller)

Glad jeg skal på UL på fredag:D

Ja.. jeg har heller ingen symptomer! eller- er trøtt og våkner hver natt av at jeg må på do og er tørst, litt såre nipples innimellom, men ikke noe særlig mer! Syntes det er litt skummelt.. Vil heller være kvalm og spy og alt det derre altså... er så redd for at det ikke er noe i magen lenger! 

Det kommer og går egentlig... en dag har jeg "alt" av symptomer, andre dager så og si ingen ting. Tipper det er normalt :-)

Jeg har bare mens-murringer. Er 4 + 5? tror jeg i dag... (noe sånt i alle fall...). Eller ingen symptomer. Stå opp og tisse er ikke noe symptom for min del for det må jeg stort sett hver natt uansett, men jeg er sinnsykt tørst for tiden. Bare MÅ ha vann!
Og en svak hodepine, men ellers ikke noe.

Sist jeg var gravid så ble jeg kvalm med en gang egget festet seg. Var uggen og trodde jeg hadde fått omgangssyken før jeg testet pos på IKM-dagen.

du kan få litt av meg! 

Blir godt med ul da! =)

Jeg har heller ikke noe særlig med symptomer. Uteblitt mens såklart, har vært småkvalm 3 dager, og kjent svake murringer nederst i magen og i symfysen noen ganger, men de siste dagene har jeg ikke kjent noen ting. Er nesten sånn at jeg tror jeg må ta en ny test om et par uker for å forsikre meg om at jeg er gravid før vi forteller det til familien ;) Mener å ha lest at kvalmen kommer for mange rundt uke 6-7 (selv om dette vel som det meste annet er individuelt), jeg er ca 5+4 i dag. Det er jo lov til å håpe at det blir en frisk og problemfri graviditet :)

Kommer og går her... I går sto jeg og brakk meg over vasken opptil flere ganger i løpet av dagen, i dag er jeg bare trøtt... Blir så nervøs av det, men vet jo det er ganske vanlig...

Har også litt mindre symptomer, men har veldig såre brystvorter. Har ikke fått den skikkelige kvalmen enda, og det er jeg igrunn litt glad for. Var kvalm fra uke 7 til 20 sist nemlig. Nå er jeg i uke 7 men er ikke redd selv om jeg ikke er kvalm :-) litt uggen innimellom bare.

Back
Topp