ingen symptomer lenger............

eelo

Blir kjent med forumet
har jo våre kjempe dårlig i mange uker no, har slitt med kvalme, oppkast, slapphet og veldig trøtt...
er jo bare 7 uker på vei da....
de forrige svangerskapene så har eg våre dårlig langt ut i svangerskapet, men no plutselig idag så har eg ingen symptomer på at eg er gravid....skikkelig ekkel følelse....
er det slik for dere andre og eller trur dere at det er noe galt.......

Jeg har det likt. Ikke vært kvalm en eneste gang denne uka. Kjenner ellers heller ingenting. Stresser ikke med det:) Prøv å nyt det!

Jeg er veldig lei for å måtte skrive det, men lei hadde det slik sist jeg var gravid. Symptomene forsvant plutselig i uke 8. Jeg fikk ikke roa med det, og tok kontakt med legen. Ble henvist til ul. Jeg hadde mistet lille nurket mitt. Sier ikke dette for å skremme!!! Men, på sykehuset tar de gravide veldig alvorlig når de forteller at de "ikke føler sei gravide lenger", for ofte viser det seg å stemme. Det tok over en uke før jeg begynte å blø etter å ha vært på ul. Håper selvfølgelig ikke det er det samme for deg, men er du bekymret ville jeg tatt kontakt med legen for ul eller hcg! Ønsker deg alt godt!!!!

Det trenger ikke være noe. Husk symptomer kommer å går, men likevel forstår jeg frustrasjonen din.

JJeg har vert kvalm fra uke 4, men i uke 6 stoppet det helt opp ei uke med kvalme, men ei uke etter kom den og har vert der siden, så prøv kanskje å nyt det ja:)

Men er du veldig bekymra tar du kontakt med legen-

Hos meg kom kvalmen også fra uke 4, skikkelig fra uke 6. Nå er jeg i uke 9 og har plutselig hatt et par dager som var fine. Det var deilig og litt ekkelt på samme tid - for man lurer jo... Men det er normalt at symptomer kommer og går, og det er ikke selvsagt at kvalmen varer til uke 12 for alle. Har du ingen andre symptomer? Ømme bryster eller "hormonfest" i kroppen din? Hvis du føler deg usikker og blir veldig bekymret bør du kontakte lege for å berolige deg. Satser på at alt er som det skal med deg. Krysser fingrer <3

Back
Topp