Ingen symptomer...burde jeg være bekymret?

Trollmor Til Tre

Forelsket i forumet
Jeg vet det er dårlig gjort å klage på det, men jeg har ikke vært kvalm et sekund, jeg er ikke noe spesielt trøtt, har ingen cravings... Egentlig ingen symptomer what so ever...bortsett fra voksende pupper og mage. Dette er veldig merkelig, for de tre forrige svangerskapene har jeg kastet opp mange ganger hver dag og sovet mye mye mye mer enn vanlig.

Burde jeg bli bekymret?
 
Sist var jeg i super form hele svangerskapet. Kasta opp en gang midt på natta og litt kranglete hofter de siste ukene bare. Er vel bare å nyte :) Like vanlig å ikke ha plager som å ha. Men man hører jo mest om de som har plager :p
 
Jeg har tre gutter fra før, og som sagt så var disse tre svangerskapene veldig like. Dere som har barn av forskjellig kjønn: har svangerskapene/plagene/symptomene vært like eller forskjellige?
 
Jeg har tre gutter fra før, og som sagt så var disse tre svangerskapene veldig like. Dere som har barn av forskjellig kjønn: har svangerskapene/plagene/symptomene vært like eller forskjellige?

Med gutten var jeg en del kvalm, bekkenet kranglet og jeg hadde veldig gul urin. Mens med jenta kaster jeg opp og hadde blodtrykksfall. Er skikkelig kvalm og har veldig gul urin så tipper gutt :)
 
Jeg har med de andre vært kvalm 24/7. Denne gangen har jeg utrolig nok ikke vært det, har hat dager der jeg er kvalm men det kan ikke sammenlignes med sånn jeg hadde det de andre gangene. Men trøtt det er jeg. Tenker at du bare skal nyyyyte det :)
 
Jeg hadde to vidt forskjellige svangerskap med jentene..
Ene ble jeg innlagt med hyperemesis og med nr 2 var jeg verken kvalm eller dårlig..

Har tenkt litt som deg om jeg bør være bekymret... Men jeg er nå trøtt og tisser ofte.. Men ellers ingen symtomer.. og føler ikke jeg skal eller kan klage men jeg hadde faktisk vært mer beroliget om kvalmen var tilstede :/
 
Jeg har heller ingen symptomer

Hadde absolutt ingen med nr 1 også.
 
Sist var jeg og kvalm, men jobbet til uke 30. Men kvalmen kom senere, og jeg var ikke i nærheten så trøtt. Denne gangen er jeg mer intenst kvalm, og ligger rett ut om dagene, avsindig trøtt. Syns det er verre denne gangen. Men nå har jeg jo en liten til å ta meg av, så ikke rart det blir travlere.
 
Misunnelig på dere som ikke har noen symptomer. Her er kvalmen 24/7, trøtt hele tiden,puppa ømme og gikk ifra små erter til bowlingkuler :p
 
det er helt vanlig at svangerskapene kan utarte seg helt ulikt :D

med vesla mi, hadde jeg ekstrem svangerskapskvalme, kasta opp 24-7 i 5 mnd, men energien var på topp ellers.
denne gangen, har jeg ømme pupper, null energi og er så trøtt at jeg nesten sovner i stående posisjon :p Helt uvant!!
De fleste sier til meg at "du venter nok da et annet kjønn enn sist". Spennende å se om de har rett :p
 
Jeg hadde hypermesis med jenta mi helt frem til uke 23. Var omtrent sengeliggende gjennom hele svangerskapet.

Med guttene har det vært litt kvalme og formen har kommet seg raskt etter 12 uke. Ser ut som det blir sånn denne gangen, selv om jeg nok er litt mer kvalm enn da. Holder enn så lenge en knapp på gutt ;)
 
Jeg har og veldig lite symptomer. Ømme bryster og kanskje litt mer tørst enn før? Ellers ingenting...
 
Godt å lese disse trådene. Jeg har vært redd noen dager, men ikke turt å skrive eller sagt det høyt... De fleste symptomene har avtatt:/ magen vokser da:) Håper spira er inni der og koser seg<3

etter samleie igår kom det litt svakt slimblod (unskyld detaljer) og litt i morrest. Da ble jeg redd igjen:-( noen som har opplevd dette?
 
Me nr 1 så hva eg heilt frisk, hadde ingen symptomer på at eg hva gravid, men med nr 2 og nå så har eg vært veldig dårlige. Du er kjempe heldig så slippe det :) Er kjempe misunnlige ;)
 
Jeg merker heller ikke noe voldsomt til symptomer… Har treig mage og kan plutselig bli kjempetørst bare… Må bare tenke som så (som flere her skriver) at man hører oftere om de som har symptomer enn de som ikke har =)
 
Back
Topp