ingen symptomer, bortsett fra positiv graviditetstest

Mamma1995

Andre møte med forumet
lurer på om det er normalt med null symptomer? har to fullgåtte svangerskap bak meg med kvalme og oppkast, stikkinger i livmora, murringer og trøtthet. Nå med nr 3 kjenner jeg ingenting!? noen andre med samme erfaringer? kan svangerskap være så forskjellig eller er det tidlig med symptomer? er 4+6 i dag
 
Jeg venter nr 3 og hadde heller ingen symptomer da jeg var like langt som deg. Er 6+2 nå og har en del murringer
/strekkefølelse i livmorområdet, veldig trøtt, slapp og begynnende kvalm til tider:hilarious:
 
Jeg hadde ingen symptomer første gang, men det var BO :(
Alle svangerskap er forskjellige da, noen slipper alle symptomene :)
 
Jeg er 6+6 og bortsett fra at jeg er sliten og ømme pupper er det svært lite symptomer her også! TUL til uka, så veldig spent på det :)
 
Her var det null symptomer frem til jeg var 5+6 uker på vei. Nå er jeg kvalm og trøtt hele dagen
 
Hei :) Jeg hadde svært lite symptomer med nr 1. Det er nok like vanlig som mange symptomer vil jeg tro. Og ingen svangerskap er like :)
 
Med første hadde jeg ingen symptomer. Levde som normalt både i forhold til jobb, skole og alt.

Herlighet som jeg skulle ønske det kunne vært nå :shifty: Nå er jeg kvalm døgnet rundt...fungerer ikke til noe:sorry:
 
Har hatt litt stikkinger, murringer og oppblåst mage før, men i dag- ingenting:confused: Ble plutselig nervøs for at spira skal ha forsvunnet :( Men håper det kommer tilbake... Vært mye svimmel og trøtt idag da :hilarious:

Men alle svangerskap er jo forskjellige så null symptomer er nok ganske normalt det også :Heartred
 
Jeg merket ingenting før kvalmen kom ca 5+4. Men den kunne jeg gjerne vært foruten kjenner jeg. Ville heller foretrukket ømme pupper :p
 
Sist kom alle symptomene 7+1. Våkna og spydde, hadde bekkenløsning, var dødstrøtt og alt samtidig :p fra en dag til en annen liksom! Etter det holdt det på frem til ungen kom ut :p
 
Her svinger det veldig fra dag til dag! Den ene dagen kan jeg ha ekstremt ømme pupper, vonde murringer, kjempetrøtt, tett nese, kvalm og urolig mage. Mens andre dager kan jeg våkne opp og ikke kjenne noe som helst:wacky: Tror det er vanlig med både masse symptomer og lite symptomer i begynnelsen:D Du får bare nyte det, så lenge det varer:Heartred
 
Back
Topp