Ingen symptomer, bekymret!

Jente24år

Glad i forumet
Er førstegangsgravid og meget bekymret. I morgen er jeg 8+0 uker på vei.
Har kun litt vondt i brystvortene, ellers merker jeg ingen ting. Er bekymret for at det ikke er noen spire i magen. Har ikke time hos jordmor før om 2 uker heller. Føler jeg trenger å snakke med noen. Andre som opplever det samme?

har nesten ingen symptomer selv (er var for lukter, har ømmebryst, og kun kvalm dersom jeg ikke spiser nok ila dagen), er ikke noe særlig bekymret av den grunn... for noen svangerskap opptrer nemmelig uten noen somhelst symptomer... hvor eneste symptom er at mensen er borte... andre er ful av symptomer og plager. så hadde jeg vært deg så hadde jeg slappet helt av...

Helt vanlig å vare uten symptomer akkurat som å ha alle symptomer. Du er heldig som sliter ikke jeg er desverre den som er sengeliggende i 7 uker nå, inn og ut av sykehuset. Anbefalles ikke, og må si selv om har masse symptomer så er likevel bekymret og. Har stor påkjenning på kroppen og da selvfølgelig tenke r samme tanker som deg. Er alt bra, bekymring.
Prøv å slappe av og nyt tiden :)

Er førstegangsgravid og meget bekymret. I morgen er jeg 8+0 uker på vei.
Har kun litt vondt i brystvortene, ellers merker jeg ingen ting. Er bekymret for at det ikke er noen spire i magen. Har ikke time hos jordmor før om 2 uker heller. Føler jeg trenger å snakke med noen. Andre som opplever det samme?
Jeg har kun ømme pupper som symptom. Ellers ingenting. Og de er ikke så ekstremt ømme heller. Så føler meg egentlig ikke gravid, men jeg så en spire der med bankende hjerte da jeg var 6 uker.

Jeg er førstegangs selv og har ikke noen spesielle andre symptomer enn ømme bryst, jeg er veldig avslappet til hele settingen og ser på meg selv som heldig som slipper unna xsmile9
Har mulig noe hyppigere urinering og kanskje litt økt matlyst men begge deler kan jo være tilfeldig.

I mine tre tidligere svangerskap har jeg hatt få symptomer. Nå er jeg kjempekvalm! Så det er forskjellig hvordan man har det!

Har vært kjempe kvalm, sykt vonde bryst, svimmel og alt d der men nå har jeg heller nesten ingen symptomer. Er heller nesten mer aktiv nå.. Ikke sliten og trøtt mer.

Ble bekymra selv.. Bare ømme pupper og selv de er blitt mindre ømme..er 8+2.
Sku gjerne vært å sett spira jeg og.. Klarer aldri å vente til uke 17! Hvordan kan jeg få meg time til ul? Er d bare å snakke med legen å si at man er bekymra?

Har vært kjempe kvalm, sykt vonde bryst, svimmel og alt d der men nå har jeg heller nesten ingen symptomer. Er heller nesten mer aktiv nå.. Ikke sliten og trøtt mer.

Ble bekymra selv.. Bare ømme pupper og selv de er blitt mindre ømme..er 8+2.
Sku gjerne vært å sett spira jeg og.. Klarer aldri å vente til uke 17! Hvordan kan jeg få meg time til ul? Er d bare å snakke med legen å si at man er bekymra?
Må mest sannsynlig ta det privat og betale selv. Men vet ikke helt hva som skal til for å få det i det offentlige :)

Jeg hadde det slik første svangerskap. Ingen plager før 8-9 hvor Eg reagerte på lukter og smaker. I grunn eneste symptom jeg hadde før sparkene dukket opp.. Går nok fint :)

Jeg har hatt masse symptomee fram til uke 8+3 - da forsvant alle på en gang -så kom jeg til 9+1 og så var alle tilbake, mye sterkere enn før..
Skjønner veldig bekymringen, håper du har noen å snakke med!

De siste dagene har symptomene kommet og gått ca. annenhver dag. Ene dagen er jeg kjempekvalm mens neste er jeg bare bittelitt trøtt. Det er helt vanlig at det går opp og ned :-)

Back
Topp