Ingen symptom

Høstbaby2017<3

Flørter med forumet
Oktobergull 2022
Vi har prøvd på nr 2 i 15 mnd, og denne mnd klaffet det. Ingen symptomer, men tok en test 3 dager før IKM som var positiv. Det stresser meg litt at jeg ikke har noen som helst symptom? Forrige gang hadde jeg vondt i magen, luft i magen, stikking i bryst, svimmelhet og kastet opp før IKM. Deretter en pause på 1-2 uker før kvalmen kom for fullt og varte til langt ut i 2.trimester.
Har dere andre symptom? Jeg er 4+0 i dag tror jeg. (Termin 12/10-22) Kanskje for tidlig for å merke noe selv om jeg merket det så tydelig sist?

Vi har prøvd på nr 2 i 15 mnd, og denne mnd klaffet det. Ingen symptomer, men tok en test 3 dager før IKM som var positiv. Det stresser meg litt at jeg ikke har noen som helst symptom? Forrige gang hadde jeg vondt i magen, luft i magen, stikking i bryst, svimmelhet og kastet opp før IKM. Deretter en pause på 1-2 uker før kvalmen kom for fullt og varte til langt ut i 2.trimester.
Har dere andre symptom? Jeg er 4+0 i dag tror jeg. (Termin 12/10-22) Kanskje for tidlig for å merke noe selv om jeg merket det så tydelig sist?

For meg har det vært omvendt. Merket lite tidlig sist, men merker det tidlig nå. Ikke veldig godt, men mer enn med mensen. Så er nok bare litt random.

Vil tro at det er tidlig å kjenne noe enda egentlig :D symptomer er ikke bevis på noe og det å få sterke symptomer kunne jo betydd noe dårlig osv.

Jeg merker heller ingenting enda, og kjenner at det stresser meg også. Har hatt noe murringer, men brystene er ikke antydning til ømme en gang!
Men har hørt at begge deler er like vanlig :happy:

Like normalt å ha symptomer som å ikke ha dem. Jeg hadde ingen i mitt første svangerskap og ut kom en frisk og fin gutt. Har heller ingen symptomer nå.

Gratulerer med graviditeten :Heartred

Jeg har heller ingen symptomer - litt rart ettersom jeg har hatt utrolig ømme bryst fra 8-9 dpo med de andre. Men jeg tar det med rå så lenge ikke jeg blør. Er 5+1 i dag <3

Back
Topp