Ingen symptmer

Snart trebarns mamma

Flørter med forumet
Hallo alle sammen.
jeg er snart 15 uker. men de siste dagene har jeg ik følt at jeg er gravid. flere som har opplevd sånn? har dt vonde bekkenet som kommer og går men ik noe annet. håper jeg kan begynne kjenne liv snart, blir litt betryggende

Jeg har det som deg! Kanskje vondere i bekkenet og kjenner noen stikk i livmoren. men i 1 trimester følte jeg meg skikkelig gravid. da hadde jeg ømme pupper, kvalm, mange stikk i livmoren og hodepine, men er nå i 2 trimester og det skal være den beste perioden å være gravid. Jeg har angelsound og kan høre hjertelyd hver gang jeg er litt beskymret. Blir bedre når vi kjenner liv :)

Jeg er i uke 17, og jeg har ikke kjent noe liv enda.. Merker bare graviditeten på temperamentet :p også begynner magen å komme litt nå :) gleder meg til å kjenne liv :) :)

Jeg fikk det sånn, lurer på om det var etter rundt tolvte uke. Mista alle symptomene på at jeg var gravid. Men fikk også beskjed om at det var helt vanlig at symptomene ble litt borte, men det blir mer betryggende når vi alle har gått gjennom oul, og begynner å kjenne liv. :)

Jeg har egentlig aldri hatt noe særlig til symptomer. Selv i 1 trimester. Så ble veldig glad da jeg hørte hjertelyden for første gang i uke 16! Kjenner ikke stort til liv enda selv om jeg er over 18 uker. Mulig litt, men er ikke sikkert. Veldig forskjellig dette med symptomer!

Heldig.
Her er jeg fortsatt oppblåst, puppene er veldig ømme, jeg er kvalm hele tiden, kaster mye opp. Og jeg er 19 uker på vei. Kjenner spark i ny og ne, men mye kynnere og ubehag i magen. Så ville heller valgt null symptomer. Ja, i tillegg til bekkenet som begynte å verke i uke 10 allerede.

Hallo alle sammen.
jeg er snart 15 uker. men de siste dagene har jeg ik følt at jeg er gravid. flere som har opplevd sånn? har dt vonde bekkenet som kommer og går men ik noe annet. håper jeg kan begynne kjenne liv snart, blir litt betryggende
Sniker litt fra august (termin 31.08.13 så kan godt bli et desemberbarn :p)
Ville bare si at dette er helt vanlig, jeg ble faktisk så bekymret at jeg nærmest løp opp til jordmor for å spørre om noe var galt siden jeg praktisk talt ikke følte meg gravid. Fikk høre at det var helt vanlig. Babyen vokser bare nå, og da merkes det ikke så mye, bortsett fra på magen selvfølgelig.
Men hvis du er veldig bekymret, så kan du jo kjøpe deg en doppler? :)
Klem

Hei, er fortsatt litt uggen på morgningen, ellers veldig sensitiv på lukter som: parfyme, kjøtt når j lager mat, ol, j blir kvalm når j er sulten, hehe, stikk på sidene, ellers fin form, tror j begynner å kjenne litt bevegelser og, har kjent fra uke 14, ei uke siden, men er litt usikker av og til og tror at d er magen, skal på en sjekk til uken og håpe j får se kjønn :) klem til alle gravide damer, jenter :)

Tja føler meg mindre gravid etter kvalmen forsvant.. Men hello halsbrann :( kjenner liv da <3

Back
Topp