Ingen sympt.

Venterpånr2

Forelsket i forumet
Januarhula 2014
Har den siste uken ikke hatt ett eneste symptom uten og tisse ofte. Er det normalt eller? Det skremmer meg :-(

Jeg har venninner som ikke kjente noen symptomer i det hele tatt bortsett fra voksende mage og at babyen etterhvert begynte å sparke. Det er visst mye som er helt normalt ;)

Jeg ble også litt stresset i begynnelsen i forhold til at jeg ikke hadde så mange symptomer, spesielt etter å ha lest div forumer hvor det var masse damer med plager herifra til månen, men så ble jeg fortalt at hvert svangerskap er forskjellig og at jeg egentlig bare skal være svært fornøyd med at jeg har så lite "plager" :)

Helt normalt :-) jeg har veldig lite sypnomer så jeg bør faktisk være glad :-)
Er 8+2 idag så formen e fin :-) Bare litt trøtt ellers :-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Åå okei. Husker jeg var så dårlig sist :-/
Samme her! Hadde vel alle symtomene på lista :-P Så selvom jeg vet at hvert nytt svangerskap er unikt og forskjellig fra det forrige, går jeg liksom og sammenlikner. Hadde jeg ikke funnet noen likhetstrekk hadde jeg sikkert blitt bekymret jeg også

Det er heeelt normalt og ingen grunn til og være redd pga det :) Nyyyyt det isteden for en eller annen plage kommer til og dukke opp før eller siden...hihi :)

Back
Topp