Ingen svangerskapstegn........

stumpami

Andre møte med forumet
Aller først - hei, alle sammen!

Jeg er her for aller første gang; er førstegangsgravid og er i 6.sv.uke. Har beregnet termin 17. mai (hurra!!!).

Ser at det er mange med erfaringer her, så nå vil jeg spørre om en ting;
bortsett fra litt vonde bryster og fraværende mens, så har jeg absolutt ingen og da mener jeg ingen, svangerskapstegn!
Ikke er jeg kvalm, ikke er jeg trett og ikke har jeg vondt i hodet. Er det flere som har opplevd/opplever det samme?
Vet at jeg sikkert bare bør være glad til (og kan jeg slippe er det jo bare deilig), men lurer på om det er normalt? Er litt redd for at det kan være noe galt....? Har tatt gravi-test, som var positiv, så vet jo at jeg er gravid. Hmmmmm......[8|]

hei hei! og gratulere så masse... har termin 4 mai, og jeg hadde ingen tegn jeg heller før ca en uke siden, ble plutselig kjempedårlig i magen, hadde lyst å brekke meg hele tiden. særlig når jeg er sulten.

Hei.
Har dårlig med svangerskapstegn. Bare litt ømme bryst,men ellers ikke noe. For uten at jeg brekker meg når jeg er sulten, eller hvis jeg har stått veldig tidlig opp. Bra at det er flere som ikke har sånne voldsomme svangerskapstegn, trodde det bare var meg. Jeg har vært veldig bekymret for at det har gått gale, for det har det gjort to ganger før på under et år, så jeg skal til GYN på onsdag og ta en ultralydsundersøkelse og se om det er liv der inne. Håper det går bra denne gangen, men er bare åtte uker på vei, så man vet aldrig!! krysser alle fingre og tær for at det går bra denne gangen. Klem

godt å høre at det er flere ja...............(da virker det litt mer normalt allerede[;)])

Til Line82; håper det går bra denne gangen! Jeg krysser fingre og tær[:)]!!!

Klems[:D]

Hei på deg stumpmi. jeg er 5 uker og 5 dager på vei, og merker ikke noe heller.. Er veldig redd egentlig pga jeg har mistet en gang før... så for meg hadde det vertbedre å kjent noe en ikke...... lykke til. Alt er nok som det skal

Merker ikke stort til svangerskapet enda jeg heller. Har spekulert litt i de siste dagene om det virkelig er normalt, så jeg er glad det er flere som har det på samme måte. Litt vanskelig å vite når det er mitt første svangerskap. Ønsker alle lykke til! Elena*

Back
Topp