ingen svangerskapstegn..

5.mannpåvei

Forumet er livet
September To Remember 2022
Septemberlykke 2024
Jeg har ingen svangerskapstegn omtrent! eneste er at mensen ikke har kommet, og at jeg får en rar følelse i puppene innimellom! Er ikke kvalm eller noe! Kunne ønske jeg hadde merka noe til det!

Tror jeg har fått litt bedre smaks- og luktesans da ihvertfall!

Har dere mange tegn eller?

Hei,
Jag har riktigt ömma bröst, mensvärkliknande ont i magen, tisser hela tiden, sover dåligt och sen är jag grymt trött hela dagarna..men det sägs att det ska väl ge sig om några veckor..... I hope :) !? Har inte så lång stubin heller, blir lätt arg som ger sig genast, som tur är för stackars samboern :)

// 7 uker og 2 dager på vei.

okej, jeg får vel bare være glad for at jeg ikke har noen tegn da! men det er så rart siden jeg hadde så mange tegn sist! :)

Har ingen tegn jeg heller....... Ikke som sist i alle fall.

ORIGINAL: Iroim

det var godt å høre! du har et barn fra før eller?

Nei. Ingen barn. Hadde en MA i november 05
ORIGINAL: Wibe^

ORIGINAL: Iroim

det var godt å høre! du har et barn fra før eller?

Brukere som ser på dette emne:
Iroim, Wibe^

Abonner

Utskriftsvennlig verjon

Alle Forum >> [Terminklubber] >> Termin i januar >> ingen svangerskapstegn.. Side: [1]
function submitForm(){ try {updateRTE('body1'); return true;} catch(e){}; }

Logg inn melding << Gamle emner   Nyeste emner >>

ingen svangerskapstegn.. - 23.05.2006 11:47:07 

showPicture("5/23/2006 11:47:07 AM",0,0,0,667313,4)

oki, da skjønner jeg!

Har ømme pupper, litt strekking i livmora noen ganger og trøtt... kvalmen jeg hadde er heldigvis borte![:D]

ORIGINAL: ainakor79

Har ømme pupper, litt strekking i livmora noen ganger og trøtt...

Er sånn jeg har det også... Men kvalmen har jeg heldigvis ikke sett noe særlig til!! (bank i bordet!) Og så er jeg så tørst hele tida... så jeg drikker og tisser, drikker og tisser. (og så har jeg litt forstoppelse, men det trenger vi ikke snakke om, hihi)

[:)] HEISANN!!!

IKKE NOE SPESIELLE TEGN JEG HELLER. LITT ØMMERE I PUPPENE,
MEN ELLERS ER DET LITE.
HENDER DET KOMMER EN KVALMEBØLGE INNOM MEN DEN BLIR FORT
BORTE UTEN AT DET SKJER NOE.

HADDE IKKE NOE DE TO FØRSTE HELLER. KAN IKKE KLAGE PÅ DET.....

Jeg har omtrent ingen svangerskapstegn jeg heller. Det eneste jeg kjenner noe i mageområdet av og til, og så har jeg ømme brystvorter...

oki, alltid godt å vite at det er flere av oss! :)

Kjekt å ha noen å spørre litt om! :)

Jeg har heller ikke rare tegna, har kun vært litt øm i akkurat brystvortene, noe som fikk meg til å teste faktisk [:D], pluss at jeg er noe så inn i .... trøtt for tiden! Må ha den lille daglige altså, hvis ikke blir det tidlig kvelden [:D] Ikke kvalm eller noe! Hadde noe forbigående i helgen, men det forsvant like fort som det kom, og det er jeg jo bare lykkelig for, he he.

ORIGINAL: tweety78

Jeg har heller ikke rare tegna, har kun vært litt øm i akkurat brystvortene, noe som fikk meg til å teste faktisk [:D], pluss at jeg er noe så inn i .... trøtt for tiden! Må ha den lille daglige altså, hvis ikke blir det tidlig kvelden [:D] Ikke kvalm eller noe! Hadde noe forbigående i helgen, men det forsvant like fort som det kom, og det er jeg jo bare lykkelig for, he he.

hehe, ja det kan du bare være lykkelig for! men jeg føler meg liksom ikke gravid enda jeg,siden jeg ikke er kvalm! høres rart ut men :P hehe

Ja, alltid kjekt å være flere i samme båt[:)][;)]

Jeg er kvalm så det holder. Begynte vel for ca en uke siden med småkvalme, men nå er den kjente kvalmen fra tidligere svangerskap tilbake. Hver morgen under tannpussen vrenger magen seg. Uansett om jeg pusser tennene før eller etter frokost. Er det noen som vet om en tannkrem som ikke lukter peppermynte eller har andre mintlukter. tror det er lukten som får magen til å vrenge seg[:'(]

hmm, du kan jo prøve barnetankrem! den bamse tankremen! :)

vondt i bekkeneet,kviser og trøtt og kvalme..ja eg har vel en del[:D]

Hvor selger de den? Vet ikke helt hvilken du mener

ORIGINAL: tvilling38

Hvor selger de den? Vet ikke helt hvilken du mener

hmm, i vanlig dagligvare...den heter bamsetannkrem...er sånn blågrønn! :)

Back
Topp