Ingen sultfølelse

roxyy

Flørter med forumet
Jeg føler ingen sultfølelse. Hva kan jeg gjøre for å få i meg mat?
Mattips som er enkel å lage og næringsrik..?

Lag smoothies. De kan du ha hva du vil oppi. Jeg overlevde på det sist graviditet fordi jeg ikke hadde lyst på noe, alt var så tungvindt æ lage og å tygge... Ble så utrolig mett av ingenting, og da var det greit med noe flytende. For å få de mer mettende kan du ha litt havregryn i som du bløtlegger over natten. Avokado er frukt som metter og veldig godt i smoothie. Jordbær, banan, bringebær, epler, mango osv, egentlig hvilke bær/frukter du ønsker, er gode å ha i

Smoothie og milkshake. Det er det jeg får i meg, pluss litt andre ting når jeg en sjelden gang får litt matlyst!

Ingen matlyst her heller men tvinger i meg tørre skiver for viss jeg ikke spiser, merker jeg med en gang kvalmen som dukker opp.

Åh misunner deg nesten litt :p føler meg allerede feit og oppblåst :p
Men smoothie er jo veldig bra og enkelt :)

Suppe, smoothier, og ferdigsmurte brødskiver med mye godt pålegg på.
Prøv å spise til faste tider. :)

Det kan være greit å ha nuttilettbars og nutridrink i veska. Sist svangerskap hadde jeg null matlyst og jeg gikk bare ned. 7 kg mistet jeg og jordmor og lege var bekymret. :/

Takk for tips!
Jeg liker dessverre ikke smoothie, men prøver å få i meg melk og juice. Ting jeg liker ekstra godt selv om det ikke er sunt.
Er kjempe forkjølet, så er dau.

Back
Topp