Ingen stigning?

Tildemor

Glad i forumet
Februarbarna 2023
Jeg vet jeg ikke skal teste hver dag, men jeg tror mange kan relatere til at man mister all forstand noen ganger. Så jeg har testet fire dager på rad, men føler ikke det er stigning? Heller at det går feil vei.

Burde jeg forberede meg på at dette ikke går veien?

Vedlegg

• IMG_0871.jpeg
    IMG_0871.jpeg
    393,1 KB · Visninger: 111
Jeg er ikke ekspert på tolke tester. Er nesten helt blind pp det, men om du er usikker tenker jeg det beste er å ta blodprøve til fastlegen for å måle stigningen. Det kan varierer hvor konsentret urinen er, men uttaler meg om noe jeg har lite kunnskap om. Tenker legen kan gi deg deg sikreste svaret.

Ønsker deg lykke til, å håper virkelig det er en liten spire der. :Heartred

Jeg vet jeg ikke skal teste hver dag, men jeg tror mange kan relatere til at man mister all forstand noen ganger. Så jeg har testet fire dager på rad, men føler ikke det er stigning? Heller at det går feil vei.

Vet du hvilken batch av make sure testene du har? Det er noen batcher som har veldig dårlig fargestoff feks.

Erfaringsmessig har jeg personlig dårlig erfaring med at tester ikke stiger i styrke, men som hun over her sier: det beste er å få målt hcg med blodprøve for å se om det stiger som det skal.

Lik situasjon som deg.. 15 dpo nå.

Vedlegg

• 20251203_065326(1)(1).jpg
    20251203_065326(1)(1).jpg
    328,3 KB · Visninger: 41
Back
Topp