Ingen stigning...

*Butterfly*

Glad i forumet
Junilykke2018
Vårspirene 2021
Er ikke dette et veldig dårlig tegn:grumpy:?
Alle tatt på morgen urin hver morgen, nederste fra idag tidlig... Er jo ikke stigning :(
Har ellers ingen tegn på SA..

Vedlegg

• IMG_20200815_065555.jpg
    IMG_20200815_065555.jpg
    17,2 KB · Visninger: 117
Er ikke dette et veldig dårlig tegn:grumpy:?
Alle tatt på morgen urin hver morgen, nederste fra idag tidlig... Er jo ikke stigning :(
Har ellers ingen tegn på SA..

Det er jo stigning der? Helt innafor at det ikke er så mye stigning fra dagen før. I begynnelsen dobles nivået HCG ca. annenhver dag, så du skal se du har sterkere igjen i morgen :)

Det er jo stigning der? Helt innafor at det ikke er så mye stigning fra dagen før. I begynnelsen dobles nivået HCG ca. annenhver dag, så du skal se du har sterkere igjen i morgen :)
Håper det, har flere tester fra de andre dagene og det har hele tiden steget godt:grumpy: Den er liksom helt lik fra i går...

Jeg testet hver dag og jeg hadde noen dager hvor jeg ikke så stigning også. Kan være alt fra fargestoffet i testen, og hvor konsentrert urinet er også, noen ganger er det faktisk litt utvannet om morgenene også.
20200731_132546.jpg
Her ser du til og med at noen av testene var svakere enn dagen før.

Jeg testet hver dag og jeg hadde noen dager hvor jeg ikke så stigning også. Kan være alt fra fargestoffet i testen, og hvor konsentrert urinet er også, noen ganger er det faktisk litt utvannet om morgenene også.
Vis vedlegget 333147
Her ser du til og med at noen av testene var svakere enn dagen før.
Tusen takk! Veldig betryggende:Heartbigred Får prøve igjen i morgen, gir meg med strimmel test, hvis den ser bra ut. Blir utrolig stresset av dette:shifty:

Tusen takk! Veldig betryggende:Heartbigred Får prøve igjen i morgen, gir meg med strimmel test, hvis den ser bra ut. Blir utrolig stresset av dette:shifty:
Ja jeg stresset masse med testene når jeg ikke så økning. Testet både på morgen og kveld med forskjellige typer tester. Men om du ser på 22-25 så tok det 3 dager før jeg fikk økning igjen en periode der. Men i teorien skal du ha sterkere test i mårra eller overmårra :)

Sånn var mine tester i starten og, så ikke forskjell på strekene. Nå (6+5) blir streken sterkere enn kontrollstreken.
Vent et par dager før du tar ny så ser du nok sterkere strek:happy:

Sitte me akkuratt det samme greia, føle eg ikkje ser stigning på mine tester så har bestilt nye digitale for å se om det har økt der. Men eg tenke som dei andre her, det stige nok pittelitt men ser mest stigning annenhver dag. Dagens test er den enkle de to andre er fra i går og kvelden før. Øke mest på kvelden her har eg funne ut.

Vedlegg

• IMG_20200815_054317.jpg
    IMG_20200815_054317.jpg
    13,4 KB · Visninger: 31
  • Snapchat-1324501969.jpg
    Snapchat-1324501969.jpg
    12,6 KB · Visninger: 31
Back
Topp