Ingen større symptomer

eje1984

Andre møte med forumet
Er ca 6+4 nå og har i stort sett ingen symptomer. Litt kvalm kanskje men merker egentlig ikke noe større på kroppen.
Noen som har det likt :)?

Sent from my iPhone using BV Forum

hadde det slik med første ja =) litt kvalme uke 9 og til 13.. milde hormoner og ja...det var engetlig ganske greit, dog jeg trodde ikke at jeg var gravid, for da bor man på do å har vonde pupper å lista er lang :p
ble helt rørt da jeg kunne kjenne liv og få det konstantert for meg selv, joda jeg er gravid.
hormonene hadde tatt seg opp, men ikke noe annet. hehe

Er like langt som deg og har kun litt ømme pupper og litt stikk og murring i magen. Så jeg føler meg ikke gravid :p

hadde det slik med første ja =) litt kvalme uke 9 og til 13.. milde hormoner og ja...det var engetlig ganske greit, dog jeg trodde ikke at jeg var gravid, for da bor man på do å har vonde pupper å lista er lang :p
ble helt rørt da jeg kunne kjenne liv og få det konstantert for meg selv, joda jeg er gravid.
hormonene hadde tatt seg opp, men ikke noe annet. hehe
Dette er mitt andre barn og hadde ikke så mye symptom da heller. Men somsagt trur jo ikke at jeg er gravid :-p

Er like langt som deg og har kun litt ømme pupper og litt stikk og murring i magen. Så jeg føler meg ikke gravid :p

Så bra :) Leser jo om alle som føler så mye så blir man litt lett forvirret :)

Samme her, må bare slutte å lese så mye!! Jeg var hos legen for litt over 1 uke siden og hun sa at ingen svangerskap er like, og at det er faktisk noen som ikke tror de er gravide før de hører hjertelyden og da kanskje ikke før i uke 18 eller når magen begynner å vokse :) tror vi skal være glade for at vi ikke har kvalme etc:) kanskje vi går igjennom det hele uten noen spesielle symptomer :)

Samme her, må bare slutte å lese så mye!! Jeg var hos legen for litt over 1 uke siden og hun sa at ingen svangerskap er like, og at det er faktisk noen som ikke tror de er gravide før de hører hjertelyden og da kanskje ikke før i uke 18 eller når magen begynner å vokse :) tror vi skal være glade for at vi ikke har kvalme etc:) kanskje vi går igjennom det hele uten noen spesielle symptomer :)

Ja, det er helt rett :) Jeg var ikke kvalm førre ganger heller så venter vell egentlig ikke på det ;)

Men håper alt er bra :) vet at hcg nivå har steget da jeg for morro skyld tok en cbd som viste 3+ i går og for 1 uke siden var den På 2-3:)

Men håper alt er bra :) vet at hcg nivå har steget da jeg for morro skyld tok en cbd som viste 3+ i går og for 1 uke siden var den På 2-3:)

Tenker bara at jeg utgår ifra at alt er bra til noe annet er vitset. Kan jo ikke springe til legen var uke før man føler seg "normal" :)

Det er sant :) men skal på ul om 2 uker så får de da :)

Jeg er 8 uker og har heller ikke mye symptomer. Trøtt, ømme pupper og noen dager litt stikking. Hender også at jeg kjenner meg småkvalm midt på dagen men vet ikke om d bare er jeg som kjenner for mye etter :p
Har ikke sett nurket enda så sku gjerne hatt litt mer bevis på at jeg er gravid ;)

Kvalmen meldte seg ikke før i uke 9 her, kastet opp i en ukes tid. Nå er jeg i 11+0, og kvalmen gir seg mer og mer. Får litt brekninger til tider. Er ellers ekstremt trøtt og slapp, pluss at puppene har vokst litt :-)

Kvalmen meldte seg ikke før i uke 9 her, kastet opp i en ukes tid. Nå er jeg i 11+0, og kvalmen gir seg mer og mer. Får litt brekninger til tider. Er ellers ekstremt trøtt og slapp, pluss at puppene har vokst litt :-)

Når du sier i uke 9, mener du da fra du var 8 eller 9 uker på vei? :)

Hadde så og si ingen sympt før uke7. Da fikk jeg ømme pupper og ble kvalm. Kvalmen varte bare i ei uke. :) vi damer bekymrer oss mye unødvendig.. Først var jeg bekymra for at jeg inne hadde symt. Og når jeg fikk de var jeg bekymra for at jeg skulle være kvalm hele svangerskapet. Nå er jeg litt bekymra for at jeg ikke er kvalm i det heletatt igjen.. Haff :p

Hadde så og si ingen sympt før uke7. Da fikk jeg ømme pupper og ble kvalm. Kvalmen varte bare i ei uke. :) vi damer bekymrer oss mye unødvendig.. Først var jeg bekymra for at jeg inne hadde symt. Og når jeg fikk de var jeg bekymra for at jeg skulle være kvalm hele svangerskapet. Nå er jeg litt bekymra for at jeg ikke er kvalm i det heletatt igjen.. Haff :p
Hihi ja känner igen mig där ;) har bara bestämt mig nå at jeg skall tenke positivt får det er i hen indikationer på noe annat.

Jeg er 9+2 i dag og har ikke andre symptomer enn litt større bryst. Jeg var bekymret for at det var et dårlig tegn, men ultralyd i dag viste to bankende hjerter og alt stod bare fint til..så det er ikke nødvendig å ha symptomer har jeg lært meg ;)

Back
Topp