Ingen spark i dag.

lykkebo

Forelsket i forumet
Hva på 3d i går. Tullemor sparket og slo med hendene . Har også kjent liv i natt,men ingenting siden da. Har prøvd med sjokolade,men hun reagerer ikke.
 Bør jeg være urolig.???

Du kan nok ta det med ro en god stund til, ofte at jeg ikke kjenner noe på mange mange timer. Nå i det siste har jeg ikke kjent spark, men kjenner bare noen rare krampeaktige bevegelser. Skikkelig rart, men kjenner da noe en gang i ny og ne så den er der :P

Du skal vel kjenne liv hver dag, men så lenge du kjente liv i natt vil jeg tro den bare kuler´n litt;)
Jeg kjenner liv ganske ofte, men hadde en dag da babyen var roligere.. Men kjente på en måte at den sparket bakover mot ryggen - litt dumping bakover liksom.. Jeg bruker å prøve med et glass kald drikke eler spilledåsen mot magen - da blir det som oftest liv!;)
Håper hun gir deg et spark snart da, man blir jo litt urolig når de er rolige!

Fortsatt rolig her i gården. Vet jeg har en sta liten jente i magen. Vært på 10 ultralyder og på alle har hun mer eller mindre holdt hender eller navlestrengen foran ansiktet hele tiden. Hun pøbler nok bare,men nå skal jeg ned å hente meg en kald cola boks. Da bør tutta få liv i seg

Alle babyer er forskjellige. Det er bare du som kjenner din baby og dens aktivitet. Derfor betyr det lite hva andres erfaringer er. Det kan godt være at babyen ligger slik til at du ikke kjenner sparkene/ bevegelsene. Jeg har selv reist bekymret til føden for å se en liten baby på ul som satt med rumpa si langt nedi bekkenet mitt og beina rett opp. Ikke rart jeg ikke kjente spark ;)  Men en gylden regel er at man aldri skal gå å legge seg uten at man har kjent spark. Et glass isvann, eller en iskald cola pleier å få fart på de små :) Hvis ikke, ring føden. De får telefoner fra bekymrede gravide hele tiden!
 Håper colaen gjør susen :)

Colaen gjorde susen. Gikk ganske mangen timer før tutta ga liv i fra seg,men til slutt kom sparka

Såå deilig :)

Så godt å høre :)

d e bra hu ga liv fra seg :D

Back
Topp