Ingen som skal føde snart??? ;)

Begynner vell å haggle nå snart tenker jeg :) de som har termin i begynnelsen av oktober (inkl meg selv :p ) har jo begynt på uke 38/39 allerede :) blir spennende nå fremover. Jeg er utrolig utålmodig selv da :p
 
Jeg har egentlig termin 27 sep ( ultralyd termin) min termin er 02 okt og håper på at hun skal komme snart skal strippe meg hos jordmor på mandag ( har startet dei 3 andre fødselene) må inn kver dag og sjekke om noen har fått før meg ;)
 
Jeg har egentlig termin 27 sep ( ultralyd termin) min termin er 02 okt og håper på at hun skal komme snart skal strippe meg hos jordmor på mandag ( har startet dei 3 andre fødselene) må inn kver dag og sjekke om noen har fått før meg ;)
Lykke til :) håper det starter snart :-D
 
Startet å tippe med mannen min litt. I dag kjøpte jeg ny saft og jeg tror jeg blir ferdig med den før jeg føder. Mannen min tror jeg klarer ikke å bruke halv før lille kommer. Litt moro :)
 
Ser for meg en sånn ketchup-effekt. Når først en får, så får mange like etter. Kaaaanskje den første får i natt... spennende.
 
Satser på at det dukker opp noen babyer i helga :D føler det er mange som er rett før her nå :p
Jeg har også troa på at bobla sprekker denne helga, noen må da snart begynne :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Tenk om alle havner på overtid??? That would suck hehehehe. Neida, det skjer nok noe snart.
 
Aff nei takk til overtid! Når det er sagt så virker det ikke som om bebis har det travelt :p

-Fra appen-
 
Back
Topp