Ingen som skal føde snart??? ;)

Nå vil jeg ha henne ut! Har et så voldsomt til nedpress at det kjennes ut som at hun vil knekke h*** i to! :p au :p jeg sover ikke lenger heller pga alle doturene :p
Samme her :-(
 
Må bare spørre..hehe!
Andre som kjenner nedpresset langt bak? Nesten som babyen vil komme ut endetarmen..hehe:D
 
Har fått beskjed fra jordmor i dag at lille har ikke fester seg ennå :( Hadde håp siden har jeg så mye nedpress. Hun sa også at siden han er stor så, hvis det skjer at jeg gå over termin, da vil hun ringe sykehus å be dem å ingangsette meg så fort som mulig. Hun sier at lille er allerede stor nok siden magen min er stort og det er historie med store barna i begge familier.

Har forsatt håp at jeg må ikke vente for lenge. Føler meg skikkelig tung i det siste.
 
Må bare spørre..hehe!
Andre som kjenner nedpresset langt bak? Nesten som babyen vil komme ut endetarmen..hehe:D

Jeg har bare så vidt begynt å kjenne på kynnere og nedpress *yay!!!* og inatt var første natten dette var plagsomt. Skal ikke si det var direkte nedpress der bak, men krampelignende tak. Jeg føler definitivt press oppover og jeg, og blir småkvalm. I natt husket jeg plutselig hvordan første fødselen min startet. Dette var mistenkelig likt, bare mye mildere. Fikk knapt sove og bråvåknet kl. 08.00 og spratt ut å satte i gang husarbeid! Det er ikke så veldig mye som gjenstår, men har fått en plutselig trang til å få det "perfekt" før tassen kommer :) åh! Nå skjer det snart!!! :D


❤️ venter lillebror i midten av oktober ❤️
 
Jeg hadde så og si regelmessige kynnerne over 24 timer i strekk sånn hvert 10 min eller oftere, samtidig med løs mage og litt mageknip så jeg fikk skikkelige forhåpninger. Nå har det roet seg veldig så litt skuffet over det nå som vi trodde det kunne skje når som helst haha.. Mannen var så søt da for han sa han hadde vært så glad og spent på jobben igår og gleda seg så til å møte babyn
 
Jeg hadde så og si regelmessige kynnerne over 24 timer i strekk sånn hvert 10 min eller oftere, samtidig med løs mage og litt mageknip så jeg fikk skikkelige forhåpninger. Nå har det roet seg veldig så litt skuffet over det nå som vi trodde det kunne skje når som helst haha.. Mannen var så søt da for han sa han hadde vært så glad og spent på jobben igår og gleda seg så til å møte babyn
Det er nettopp dette som er så håpløst med fødsler...umulig å vite når noe skjer ;) Noen går lenge med masse indikasjoner på at noe er på gang. Andre har knapt nok et eneste modningstegn før det sier pang!! Jeg vil ha en fasit ;)
 
Det er nettopp dette som er så håpløst med fødsler...umulig å vite når noe skjer ;) Noen går lenge med masse indikasjoner på at noe er på gang. Andre har knapt nok et eneste modningstegn før det sier pang!! Jeg vil ha en fasit ;)
Ja...! Enig med deg! Hadde man bare fått en fast dato å forholde seg til så hadde det vært mye greiere! Haha ;p
 
Mange utålmodig sjeler nå (inkl meg selv), men disse oktoberbabyene er tydeligvis veldig bedagelige! Ingen med noe voldsomt hastverk her, nei! ;)
He he ja, veldig bedagelige små oktoberbarn ^^ Men det er ingen som har passert uke 39 enda, så vi får bare være tålmodige og tenke at nå snart, like rundt hjørnet! :D

-Fra appen-
 
Back
Topp