Ingen som selger Bugaboo Camelon??

Juras

Forelsket i forumet
Pløyer Finn.no... Og finner bare disse utrolig overprisa pakkene! blir jo halvgal!!
Ingen som selger til ok pris?

Min er så godt brukt at den ikke er salgbar lengre. Ellers kunne du sikkert fått kjøpt den. :P 

Men hva mener du er en ok pris da? Fant mye på finn jeg, men det kommer jo selvsagt an på hvor i landet du bor.

Og når trenger du den? Jeg regner med å selge min over sommeren...

Jeg er også på jakt!  (i osloområdet).

De som er til nogenlunde greie priser på finn er ofte solgt en liten halvtime etter at de er blitt lagt ut, virker det som..

Men hva er nogenlunde grei pris liksom? Når jeg så innom i deg var det to ute til rundt 4-5000 kroner. Det er halv pris av nypris, og jeg syns vel ikke det var så avskrekkende. Eller er jeg helt på jordet nå?

Jo, det tenker jeg er grei pris :)

men 6000 og oppover for en 2009 modell synes jeg er drøyt, men det er jo folk som vil betale såpass også.

nei kanskje jeg som bare hadde lite peiling på priser.. Fant en bugaboo 2008 modell i ROSA til 2800....

Men tror jeg ender opp med en Brio GO 2010 modell til 3500

Juras skrev:
nei kanskje jeg som bare hadde lite peiling på priser.. Fant en bugaboo 2008 modell i ROSA til 2800....

Men tror jeg ender opp med en Brio GO 2010 modell til 3500

Er det med eller uten babybag?

(spør bare fordi jeg skal selge selv, men er usikker på pris, synes ikke det har vært så mange av dem til salgs)

hei jeg skal selge min bugaboo camelon. med alt utstyr. hva er prisen du vil gi for alt?

det er hele vognen med vinter dekk, bag del, sports del, sommer dekk, regntrekk, osv.

den er 3 år gammel, pent brukt. alt er nyvasket. fargene på vognen er rød og svart. kan jo byttes ut.

med vennlig hilsen bambi.

bambi skrev:
hei jeg skal selge min bugaboo camelon. med alt utstyr. hva er prisen du vil gi for alt?

det er hele vognen med vinter dekk, bag del, sports del, sommer dekk, regntrekk, osv.

den er 3 år gammel, pent brukt. alt er nyvasket. fargene på vognen er rød og svart. kan jo byttes ut.

med vennlig hilsen bambi.

Hva ønsker du å få for den da?  Hvis du skulle lagt den ut for salg på f.eks finn?

Trådstarter;  er kommet to nye på finn nå.

Back
Topp