Ingen som savner...

*lmk88*

Glad i forumet
dagbøker og bilder?Altså slike "underforum"  :)

Neh, har aldri brukt noe sånt :-)

..........

Mamii 26 skrev:
Jo, jeg savner det og :)

Hjelpe meg å purre på moderatorene? Har sendt tre meldinger og det skjer absolutt ingenting :S

Har ikke tenkt så mye på det før du nevnte det, men hendte jo at jeg gikk inn og leste og tittet litt i andres dagbøker :)

Bruker ikke sånt. Blitt veldig skeptisk til å legge ut bilder etter hun vi hadde på sist forum som hadde lekt fire forskjellige AKTIVE brukere i nesten fire år der hun hadde kopiert bilder fra andres barn og lagt de ut som sine egne. Det samme med historier. Vi fikk ukentliger detaljerte historier fra små episoder i livet hennes og bilder av henne (magebilder nesten hver uke) og barna i forskjellige situasjoner og så var det bare bullshit. Hun så ikke helt det gale i å ha bedrevet intime msn samtaler med masse folk om problemene deres og i å legge ut bildene av andres barn og utgi dem som andre og mente alle andre som mislikte dette var monstre som ikke forstod at hun ikke gjorde det for å være slem, så hun vanker nok enda rundt på forumene her forkledd i andre brukernavn.

En mini til skrev:
Bruker ikke sånt. Blitt veldig skeptisk til å legge ut bilder etter hun vi hadde på sist forum som hadde lekt fire forskjellige AKTIVE brukere i nesten fire år der hun hadde kopiert bilder fra andres barn og lagt de ut som sine egne. Det samme med historier. Vi fikk ukentliger detaljerte historier fra små episoder i livet hennes og bilder av henne og barna i forskjellige situasjoner og så var det bare bullshit. Hun så ikke helt det gale i å ha bedrevet intime msn samtaler med masse folk om problemene deres og i å legge ut bildene av andres barn og utgi dem som andre og mente alle andre som mislikte dette var monstre som ikke forstod at hun ikke gjorde det for å være slem, så hun vansker nok enda rundt på forumene her forkledd i andre brukernavn.

Det er alltid en risiko for sånt! Ett tips er å ha tekst/vannmerke på bildene sine, f.eks. initialer. Da er det mindre risiko for at de brukes videre.

At fremmede på nett lyver bryr jeg meg faktisk ikke så mye om. Jeg engasjerer meg ikke SÅ mye i andres liv her inne. (ikke at jeg ikke engasjerer meg altså, men jeg er litt realistisk og beskytter meg selv på samme måte som når jeg ser nyhetene)

Tweak skrev:
En mini til skrev:
Bruker ikke sånt. Blitt veldig skeptisk til å legge ut bilder etter hun vi hadde på sist forum som hadde lekt fire forskjellige AKTIVE brukere i nesten fire år der hun hadde kopiert bilder fra andres barn og lagt de ut som sine egne. Det samme med historier. Vi fikk ukentliger detaljerte historier fra små episoder i livet hennes og bilder av henne og barna i forskjellige situasjoner og så var det bare bullshit. Hun så ikke helt det gale i å ha bedrevet intime msn samtaler med masse folk om problemene deres og i å legge ut bildene av andres barn og utgi dem som andre og mente alle andre som mislikte dette var monstre som ikke forstod at hun ikke gjorde det for å være slem, så hun vansker nok enda rundt på forumene her forkledd i andre brukernavn.

Det er alltid en risiko for sånt! Ett tips er å ha tekst/vannmerke på bildene sine, f.eks. initialer. Da er det mindre risiko for at de brukes videre.

At fremmede på nett lyver bryr jeg meg faktisk ikke så mye om. Jeg engasjerer meg ikke SÅ mye i andres liv her inne. (ikke at jeg ikke engasjerer meg altså, men jeg er litt realistisk og beskytter meg selv på samme måte som når jeg ser nyhetene)

Ja, det vil jo alltid være andre som leser som ikke hører til her og jeg har kun kontakt med de jeg har møtt i virkeligheten fra sist forum, men vi fant bildene hun hadde lagt ut av den ene ungen. Det var bilder som var kopier fra en blogg hvor en stolt bestemor skrev om barnebarnet sitt. Vil ikke tro at det var særlig gøy for bestemoren å høre at bildene hennes hadde blitt misbrukt sånn. Men igjen, som du sier så beskytter vannmerking for det.

Tweak skrev:
En mini til skrev:

Back
Topp