Ingen som jobber julaften?

*Meya*

Forumet er livet
Ja, det ble jo sånn at jeg ble syk lørdag, mistet stemmen grunnet hoven hals, og det passer seg jo ikke i min jobb, så jeg ble hjemme. Det betyr at jeg må jobbe julaften fra 8 til 12.

Ikke at det gjør meg noe hehe siden vi ikke feirer jul, men lurte bare siden alle ser ut til å skulle være hjemme julaften...

jeg skal jobbe fra 8-15.30 den dagen..turnus vett[:'(]
er en vanlig arb.dag da forsåvidt[;)]

Jeg jobba ifjor, på kveld.. 15-22.. kjempekoslig!! [:D]

Det stenger jo 12 hos oss da... Så det er jo greit egentlig.

En ting som er pes med romjulsjobbing, er at kantinen er stengt hehe... Og vi må gå hele 150 meter til butikken... Og at det sikkert blir myyyye påtrykk på mandagen, fordi mange mister strømmen julaften og rutere går hehe...

ORIGINAL: Lillesnille

Jeg jobba ifjor, på kveld.. 15-22.. kjempekoslig!! [:D]

gjorde jeg også for et par år siden[:)] På eldrehjem. kjempe koselig[:D]

Vi har stengt på sånne "aftener".. Både jul, nyttår, påske o.l.

Er i permisjon, men har alltid fri julaften, jobber halv dag lille julaften [:)]

feirer ikke jul o.l

derfor jobber jeg gjerne på slike dager på jobben...

ikke rart kanskje: når jeg tjener 170 kroner pluss 1,33% tilleg :D pluss tillegene om det er helg eller natt heheh

men er hjemme i mamma perm nuh

Jeg jobbet jula 2008 og jula 2009, jeg. Skal bli herlig å ha lang juleferie i år. [:)]

pleier alltid å jobbe julaften til 13.00, men nå er jeg sykemeldt så da slipper jeg jo d.

Jobber 07.00 til 15.00

ORIGINAL: Alveola*

Hvorfor må du jobbe julaften plutselig? fordi du var syk nå?[8|]

Jupp. Vi har det sånn at man jobber en lørdag hver 8. uke ca, og da har man fri fredagen uken etterpå. Om man så blir syk lørdagen, så må man jo, forståelig nok, jobbe den fredagen man skulle hatt fri.

jeg jobber fra 10-13....jobber i butikk

Jeg jobber fra 7.30 til 15.00 på julaften.  julen i forfjor jobbet jeg fra 14.45 til 21.30 på julaften, den var kjip.....

ORIGINAL: *Meya*

Jupp. Vi har det sånn at man jobber en lørdag hver 8. uke ca, og da har man fri fredagen uken etterpå. Om man så blir syk lørdagen, så må man jo, forståelig nok, jobbe den fredagen man skulle hatt fri.

det hadde jeg faktisk ikke godtatt. man skal ikke tape på at man er syk..
skjønte ikke det opplegget der[8D]

Før så jobbet jeg alltid i julen, alle røde dager som var(sykehjem), men når jeg fikk barn så endret det seg...skiftet jobb for å slippe turnus...

ORIGINAL: *Meya*

det hadde jeg faktisk ikke godtatt. man skal ikke tape på at man er syk..
skjønte ikke det opplegget der[8D]

Det er jo kun i dette tilfellet at jeg faktisk taper på det, siden jeg ikke jobber full dag, ellers taper jeg bare litt, pga UB-tilleggene på lørdagen.

Kanskje litt rart opplegg, jeg reagerte litt første gangen, men synes det er egentlig ganske ok...

Er i permisjon, men jobben har stengt på julaften uansett [:)]

Back
Topp