Ingen som har noe å si??

ozon

Gift med forumet
Syns vi er ganske sløve egentlig... Her kunne vi ha sittet å sammenlignet mager, diskutert halsbrann o.l... Men istedenfor lurer vi oss unna, hehe.....[:D]

Alt bra med dere? Jeg syns det begynner å bli litt stress.... Trenger starthjelp fra mannen min om morgenen før han går på jobb, slik at jeg skal komme meg opp av senga..(det er ikke så forferdelig som det høres ut som...) Og på mandag begyner jeg på skolen igjen, hvordan skal det gå....[8|]

Er litt filosofisk av meg tidlig på morgenen er dere, har allerede vært oppe siden hall 7... Ikke rart jeg legger ut om alt mulig.. Er temmelig selskapssyk....[:)]

Over til noe annet; noen av dere som har begynt å handle inn babyutstyr? Holder på å verpe, gleder meg sånn.. Har bare kjøpt inn 2 dresser.. Men herregud så skjønne de er!!! Mannen min vil helst vente til 3 uker før termin før han overhode skal tenke på å kjøpe inn noe som helst. Tror han er gal!! Tenk vis jenta kommer før.. Så kommer leveringstid på f,x vogna... Og har ingen tro på at jeg er i form til å løpe rundt i diverse butikker å finne akkurat det vi vil ha....

Håper jeg ikke har kjedet dere alt for mye..... Så håper jeg også at vi kan holde litt kontakt fremover....[:)]

Helt enig, vi skulle skravlet i vei[:D]

Vi har handlet masse, barnevogn, stellebord,vippestol,bilsete, masse klær, driver å innreder barnerommet[;)] Vi har vært så heldige å få kjøpt endel brukt da.
Babycall har vi kjøpt også, så vi føler oss nogenlunde klare, men vi er ikke ferdige ennå.
Slenger med et mage bilde som er tatt for noen uker siden[:)]

Sleger med et lite bilde av noe vi har kjøpt også[:)]

ååh... så gøy da[:)] Gleder meg helt sinnsykt til å starte på handlinga! Har allerede funnet vogna vi skal ha. Brio, med vendbart håndtak.. Kosta bare 700 mer å få vendbart håndtak[:)]

Ellers alt bra? Har nettopp vært hos kiropraktoren, begynnende bekkenløsning jah... men det går nok fint....[:)]

Koselig at noen andre og kan skravle litt fra seg.....[:)]

Mye søtt du hadde handla..
gleder meg til vi har råd til å begynne å handle inn litt sånt, ja..

Har så langt bare en body, ett sett med lue+votter+sokker, to par ullsokker som søstra mi på 12 år har strikka til oss, og en bitering fra Legoland[;)] - heisan.. også et fleeceteppe med bamser på, da.. tenkte å muligens sy en "vognpose" eller no sånn av det..[;)]

Godt å se at det faktis er andre som skal ha et lite knøtt i november[:)] Er selv født da, så det er litt komisk alt dette[:)]

Vi skal ned til Kristiansand en liten tur i helga, skikkelig kosetur. Slappe av på hotell og spise masse god mat. Ååååh, så har vi jo DEN kjekke babybutikken i Sørlandsparken. Olsen & co tror jeg den heter, babyspesialisten. Ganske stor, og kjempe masse ting! Så jah, regner med at det blir litt handling der...[:)] Godt å se at dere andre er gost igang med handlinga, typen min har på bremsene der. Så det er rett før jeg eksploderer å går amok med lommeboka[:)]

Så greit at du slipper å kjøpe inn så masse da. Alt er jo så dyrt! Er heldig jeg, vi har nok penger til å rote med nå etterhvert så slipper å bekymre meg altfor mye om det jah. Vogna jeg har sett meg ut koster 6690, svindyrt!!! Og må jo ha litt utstyr utenom bare selve vogna, f,x, stelleveske... off a mg....

Vis du har H&M katalogen har de noen fine singleter til gravide. kjempe gode til å ha underst så stikker ikke magen frem mellom buksa og genseren. Har selv to av de toppene og de er supre. Endelig føler jeg meg litt flott igjen..(lenge siden sist jah!!!) Men det blir ikke så mye mammaklær på meg. Syns klærne er alt for dyre, dessuten kan de bare brukes en liten stund.. Har levd i joggebukser de siste 2 månedene. Jah, ganske lei. Savnner dongribukser noe helt enormt!!!

heisann alle sammen...

har vært på sykehuset på onsdag pga lite liv i magen...det var ikke noe galt sa legen..
i dag var jeg på etter kontroll og fikk vite at morkaken ligger for langt ned...
skal tilbake 30 oktober for sjekk...om ikke morkaken har flyttet på seg må det bli keisersnitt...
uff jeg gruer meg til dette...er jo ikke dette jeg hadde planlagt akkurat...
men,men jeg får krysse fingrene...

klem

Hei!
Jeg har handlet masse. Nesten alle klærne klær til de to første mnd ca, bilstol, bæresele, tepper. sengetøy. dyne til vogn, seng har jeg.
Jeg er da litt redd for at babyen skal komme litt før. Slimproppen min gikk i uke 26+5.... håper bare ikke på og få kynnere eller blod i urinen nå. selvom det så sånn ut istad.

har termin 21 nov, med mitt andre barn, så dere snakket om pakking. jeg har begynt litt, gleder meg sånn, at jeg bare må gjøre noen forbredelser til "Isac" kommer. fikk høre at jeg skulle få gutt igjen. vi har en del utstyr fra Christoffer så jeg har bare kjøpt litt klær for å ha på sykehuse, syns ikke barneklærne er så fine der, så har jeg kjøpt hjemreisedrakten. får en del klær å sånt når babyen kommer, så jeg vil vente til etterpå.
selv om jeg har ent barn ifra før er jeg veldi spent på hvordan det vil bli å være 4. mange sier at jeg kommer til å få det hardt de første årene, det er bare 1 år og 6 mnd mellom barna. så jeg er spent på om det er slik.
skal på ultralyd om mandagen, morkaka lå litt langt ned, men det var ikke krise, gleder meg som bare det, håper bare at jeg slipper å ta keisersnitt, da blir jeg redd.
er det flere fra trøndelag her eller?

hvordan får dere til å ha sånn termingreier? får det ikke til vet ikke hvor man henter det heller da

Back
Topp