Ingen som har fått påvist tvillinger?

Anni94

Elsker forumet
Vårspirene 2021
På TUL?

Noen som har en tvillingfølelse?

Her er jeg ganske sikker på at det er 1, har heller ikke bestilt noe TUL enda :)
 
Mja, hvis man teller at det virker som jeg hadde tvillinger men bare den ene har fortsatt å utvikle seg, så :p
 
Mja, hvis man teller at det virker som jeg hadde tvillinger men bare den ene har fortsatt å utvikle seg, så :p
Her var det to, men bare en igjen nå:)
Så spennende! Hva tenker dere om det da? Fornøyd med den ene eller kjenner dere litt savn etter nr 2 som "kunne blitt?" jeg følger litt med på Inger in Dubai, hun hsr ei jente fra før og er gravid med twins en av hvert kjønn! DET hadde jeg synes vært litt morsomt (har ei jente fra før) men synes egentlig det er helt nok med en om gangen :p
 
Så spennende! Hva tenker dere om det da? Fornøyd med den ene eller kjenner dere litt savn etter nr 2 som "kunne blitt?" jeg følger litt med på Inger in Dubai, hun hsr ei jente fra før og er gravid med twins en av hvert kjønn! DET hadde jeg synes vært litt morsomt (har ei jente fra før) men synes egentlig det er helt nok med en om gangen :p

Jeg er igrunnen glad det ikke blir tvillinger, og veldig glad for at den ene fortsatt lever. Etter to uker med mye usikkerhet var det så godt å se et lite liv der inne!
Tror to kan være fantastisk, men for meg (usikker førstegangs uten ambisjoner om søsken) synes jeg at én er mer enn skummelt nok :)
 
Last edited:
Jeg er igrunnen glad det ikke blir tvillinger, og veldig glad for at den ene fortsatt lever. Etter to uker med mye usikkerhet var det så godt å se et lite liv der inne!
Tror to kan være en fantastisk, men for meg (usikker førstegangs uten ambisjoner om søsken) synes jeg at én er mer enn skummelt nok :)
Jaa, historien din er jo ganske utrolig i utgangspunktet (og selvfølgelig i overkant nervepirrende med masse bekymringer), sååå glad det går bra nå :) og så bra at det passer perfekt med en!
 
Jaa, historien din er jo ganske utrolig i utgangspunktet (og selvfølgelig i overkant nervepirrende med masse bekymringer), sååå glad det går bra nå :) og så bra at det passer perfekt med en!

Det er jo enda mye som kan gå galt, men vi har nå i alle fall kommet til åtte uker :D
 
Så spennende! Hva tenker dere om det da? Fornøyd med den ene eller kjenner dere litt savn etter nr 2 som "kunne blitt?" jeg følger litt med på Inger in Dubai, hun hsr ei jente fra før og er gravid med twins en av hvert kjønn! DET hadde jeg synes vært litt morsomt (har ei jente fra før) men synes egentlig det er helt nok med en om gangen :p

Da jeg begynte å blø forventet vi det værste på ultralyden, så ble egentlig bare veldig lettet over at det var en levende inni der i det heletatt.
Hadde selvfølgelig vært gøy med tvillinger, men det holder i massevis med en om gangen for vår del;)
Tror det hadde føltes annerledes om vi hadde visst det var tvillinger en stund og så mistet en av de. Nå hadde vi ingen anelse og hadde ikke rukket å begynne å glede oss til 2 stk på en måte.. kanskje det høres helt rart ut men..
 
Har tvillinger i familien på min mors side og er i midten av 30-årene så jeg er litt bekymret for at det kan være tvillinger. Ønsker i utgangspunktet bare 1 :smiley-angelic006
 
Har hatt litt tvilling følelse denne gangen, men er nok mest pga mer symptomer enn de to tidligere svangerskapene + at jeg er livredd for at det skal være to :laughing002
 
Har hatt litt tvilling følelse denne gangen, men er nok mest pga mer symptomer enn de to tidligere svangerskapene + at jeg er livredd for at det skal være to :laughing002
Oioioi, spennende! Har du to av samme kjønn fra før? Andre symptomer kan jo skyldes annet hormonssmmensetning/hormonnivå pga motsatt kjønn også? Vi får håpe det ettersom du helst vil ha en :hilarious:
 
Oioioi, spennende! Har du to av samme kjønn fra før? Andre symptomer kan jo skyldes annet hormonssmmensetning/hormonnivå pga motsatt kjønn også? Vi får håpe det ettersom du helst vil ha en :hilarious:
Har gutt og jente fra før :schocked028 Men tror nok det bare er en uansett. Men det blir nesten spennende å se denne gangen. Tenkte ikke tanken med de to jeg har fra før :happy118
 
Så bare 1 på tul uke 7:angelic:
Tror det er mer enn nok jeg :hilarious:
 
Har hatt litt tvilling følelse denne gangen, men er nok mest pga mer symptomer enn de to tidligere svangerskapene + at jeg er livredd for at det skal være to :laughing002
Her har til og med mannen kommentert mye sterkere symptomer på meg denne gangen at han er redd det er to.. Eg for min del gjør det ingenting om det er to, men helt greit med ein og :happy:
 
Her har til og med mannen kommentert mye sterkere symptomer på meg denne gangen at han er redd det er to.. Eg for min del gjør det ingenting om det er to, men helt greit med ein og :happy:
Blir spennende å se da. Skal du på noe tidlig ul? Her får nok mannen fnatt om det er to :hilarious:
 
Blir spennende å se da. Skal du på noe tidlig ul? Her får nok mannen fnatt om det er to :hilarious:
Skal om 19 dager når jeg er 8+0 :) der er masse tvillinger på mamma si side så sjansen er der jo men tviler, eg er nok bare veldig god på å klage på alle symptomene
 
Skal om 19 dager når jeg er 8+0 :) der er masse tvillinger på mamma si side så sjansen er der jo men tviler, eg er nok bare veldig god på å klage på alle symptomene
Blir jo spennende å se da :D Her er det bare tvillinger og trillinger på mannens side så føler meg trygg sånn :)
 
Back
Topp