Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mja, hvis man teller at det virker som jeg hadde tvillinger men bare den ene har fortsatt å utvikle seg, så
Så spennende! Hva tenker dere om det da? Fornøyd med den ene eller kjenner dere litt savn etter nr 2 som "kunne blitt?" jeg følger litt med på Inger in Dubai, hun hsr ei jente fra før og er gravid med twins en av hvert kjønn! DET hadde jeg synes vært litt morsomt (har ei jente fra før) men synes egentlig det er helt nok med en om gangenHer var det to, men bare en igjen nå
Så spennende! Hva tenker dere om det da? Fornøyd med den ene eller kjenner dere litt savn etter nr 2 som "kunne blitt?" jeg følger litt med på Inger in Dubai, hun hsr ei jente fra før og er gravid med twins en av hvert kjønn! DET hadde jeg synes vært litt morsomt (har ei jente fra før) men synes egentlig det er helt nok med en om gangen
Jaa, historien din er jo ganske utrolig i utgangspunktet (og selvfølgelig i overkant nervepirrende med masse bekymringer), sååå glad det går bra nå og så bra at det passer perfekt med en!Jeg er igrunnen glad det ikke blir tvillinger, og veldig glad for at den ene fortsatt lever. Etter to uker med mye usikkerhet var det så godt å se et lite liv der inne!
Tror to kan være en fantastisk, men for meg (usikker førstegangs uten ambisjoner om søsken) synes jeg at én er mer enn skummelt nok
Jaa, historien din er jo ganske utrolig i utgangspunktet (og selvfølgelig i overkant nervepirrende med masse bekymringer), sååå glad det går bra nå og så bra at det passer perfekt med en!
Så spennende! Hva tenker dere om det da? Fornøyd med den ene eller kjenner dere litt savn etter nr 2 som "kunne blitt?" jeg følger litt med på Inger in Dubai, hun hsr ei jente fra før og er gravid med twins en av hvert kjønn! DET hadde jeg synes vært litt morsomt (har ei jente fra før) men synes egentlig det er helt nok med en om gangen
Oioioi, spennende! Har du to av samme kjønn fra før? Andre symptomer kan jo skyldes annet hormonssmmensetning/hormonnivå pga motsatt kjønn også? Vi får håpe det ettersom du helst vil ha enHar hatt litt tvilling følelse denne gangen, men er nok mest pga mer symptomer enn de to tidligere svangerskapene + at jeg er livredd for at det skal være to
Har gutt og jente fra før Men tror nok det bare er en uansett. Men det blir nesten spennende å se denne gangen. Tenkte ikke tanken med de to jeg har fra førOioioi, spennende! Har du to av samme kjønn fra før? Andre symptomer kan jo skyldes annet hormonssmmensetning/hormonnivå pga motsatt kjønn også? Vi får håpe det ettersom du helst vil ha en
Her har til og med mannen kommentert mye sterkere symptomer på meg denne gangen at han er redd det er to.. Eg for min del gjør det ingenting om det er to, men helt greit med ein ogHar hatt litt tvilling følelse denne gangen, men er nok mest pga mer symptomer enn de to tidligere svangerskapene + at jeg er livredd for at det skal være to
Blir spennende å se da. Skal du på noe tidlig ul? Her får nok mannen fnatt om det er toHer har til og med mannen kommentert mye sterkere symptomer på meg denne gangen at han er redd det er to.. Eg for min del gjør det ingenting om det er to, men helt greit med ein og
Skal om 19 dager når jeg er 8+0 der er masse tvillinger på mamma si side så sjansen er der jo men tviler, eg er nok bare veldig god på å klage på alle symptomeneBlir spennende å se da. Skal du på noe tidlig ul? Her får nok mannen fnatt om det er to
Blir jo spennende å se da Her er det bare tvillinger og trillinger på mannens side så føler meg trygg sånnSkal om 19 dager når jeg er 8+0 der er masse tvillinger på mamma si side så sjansen er der jo men tviler, eg er nok bare veldig god på å klage på alle symptomene