ingen snuing på meg nei...

snart2

Forelsket i forumet
Var på sykehuset i går og tok ultralyd for å sjekke om jordmoren hadde rett i at pjokken ligger med rompen ned, og desverre så hadde hun helt rett.... Legen målte og målte på den lille kroppen og sa at han her er så liten at fødselen kommer til å gå helt som normalt. Det er jo på en måte betryggende men ingen god følelse likevel.
Hun regnet ut at han kom til å måle ca 3000 hvis han kom til termin og siden jeg har født veldig bra før så skulle ikke dette være npoe problem.
De ville ikke prøve å snu ham heller fordi de mente det kunne være mer risiko enn bra, men at han fremdeles hadde litt plass å snu seg på . Det er jo lov å håpe...

Det mest poitive er at jeg plutselig ble klar for å føde og ble glad i babyen på ordentlig. JEg tenker at dette skal vi klare sammen uansett hvordan han kommer!!! Så nå gleder jeg meg faktisk, og det er en GOD følselse[:)]

så godt å høre at du er ved godt mot,her begynner panikken å ta meg,men det er jo første gang for meg da!

Lykke til[:D]

Det går heeeelt sikkert greit, har hørt mange som har født med rompa først, og det har gått fint. De vet nok hva de gjør, så bare gled deg du til å se nurket ditt! [:D]

Back
Topp