Ingen skravletråd i dag?

lenemor

Forumet er livet
Jeg er sjokkert - ingen snakkesalige her i dag?

Jeg har vært i banken og signert siste lånepapir - nå er vi mangemillionærer i lån... men, men... det er jo ikke noe problem når en av oss er arbeidsledig  [8D]

G hadde siste arbeidsdag i dag, nå er permisjonen hans igang. Merkelig passende var det at gamlesjefen min ringte meg i går og spurte om jeg var interessert i å jobbe litt i sommer... så nå får vi se om det blir litt dagvakter på meg - greit med litt inntekt!

For å feire min kjæres nyvunne "frihet" har vi kosa oss med deilig mat og rødvin i kveld - mens vi har sett Alt for Norge - flere som følger med eller?

Spørs om det ikke blir kvelden nå snart da.. August starter dagene tidlig igjen... men det er ikke rart, han har vondt i munnen sin stakkar - i dag har han fått en tann til, så nå er begge fortennene nede kommet ut - en oppe som skaper trøbbel allerede, så jeg håper den kommer snart!

Hva har dere gjort i dag da damer?

Blir sikkert bra å jobbe litt, Lenemor[:D]

Her ble renholdspersonalet i bhg til Mina tatt ut i streik, men den ble avblåst i dag. HALLELUJA sier jeg bare[:D][8D] Da lover det BRA for mine 2 siste eksamner. Men skal si jeg begynte å bli små stressa, da jeg leste på Halden sine sier.

Idag har jeg lest litt til RLE eksamen( ikke så mye som jeg burde[:-]), ryddet litt.. Rart at alt annet blir så mye morsomere å lese til eksamen..

Ellers så har psykologen som utreder Mina vært i bhg idag, så neste fredag får jeg resultatet. Er veldig spendt[;)]

Back
Topp