Ingen skjønte alvoret..

Gud av meien for en tragedie :( dette stakk i mammahjerte, og jaggu meg kom det ikke et par tårer og :(

off forfedelig når slik skjer. Glad jeg hadde god opplevelse fra sykehuset denne gang, og slipper slikt. Ei jeg kjenner hadde det samme med Haugesund sykehus og en del klager på det sykehuset også. Vet noen har god erfaring med sykehuset. Selv om vi hører til haugesund så velger de fleste hvor jeg bor å reise til stavanger og stavanger sykehus var bare helt fantastisk, der følte jeg meg veldig ivaretatt og god oppfølging. Slik bør det være over alt.

Uff, så trist :(

Grusomt når rutiner svikter! Jeg fødte på Bærum og var veldig fornøyd. Men alt gikk jo bra. De fleste av mine venninner har jo og født der- to med komplikasjoner - slik at de har blitt sent til Drammen. De har likevel vært veldig førnøyd begge steder!
Forferdelig når rutiner svikter - det tyder jo på at de ikke er godt nok innarbeidet, men dette kunne nok skjedd mange steder, dessverre!

Å det er forferdelig. Når jeg leser slikt tenker jeg at jeg er utrolig heldig som har fått tre barn som er friske og lever også tenker jeg at jeg aldri mer skal føde i frykt for å måtte oppleve noe slikt..!

Huff det var virkelig vond lesing.. :( Sitter med frysninger og måtte ta litt ekstra godt omkring lille nå. Forferdelig når rutinesvikt får et sånt utfall.

Back
Topp